  • 1. Data: 2021-12-09 01:02:02
    Temat: komin out
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    W mojej wiosce zniknął potężny komin.

    Nie było mnie wtedy w Polszy żeby pojechać oglądać wyburzanie.
    Chyba go nie obalili trotylem jak na youtube. Emigranci może kuli
    młoteczkami geologa?

    To my już jesteśmy tak eko hop do przoduu że rozwalamy kominy na
    wungiel? A jak Władimir zakręci kurek?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2021-12-09 01:13:15
    Temat: Re: komin out
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    NTG,----> news:pl.misc.wyburzanie :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-12-09 10:40:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > W mojej wiosce zniknął potężny komin.
    >
    > Nie było mnie wtedy w Polszy żeby pojechać oglądać wyburzanie.
    > Chyba go nie obalili trotylem jak na youtube. Emigranci może kuli
    > młoteczkami geologa?

    W mojej okolicy wyburzali kilka lat temu. Dzielnica mieszkaniowa
    w Warszawie, a komin po lokalnej kotłowni wyłączonej dużo wcześniej.
    Wyburzali wybuchowo. Ponieważ wcześniej dowiedziałem się o planowanej
    akcji, pojechałem popatrzeć. Nawet pogadałem trochę z właścicielem
    firmy i głównym kanonierem za razem. Jak wytyczyli miejsce, gdzie
    komin ma upaść, to upadł dokładnie po środku. Wybuch ładunków niezbyt
    głośny, potem długa cisza podczas której komin wolno i majestatycznie
    pochyla się ku ziemi. Na koniec potężne "łup" rozwalającego się betonu.

    > To my już jesteśmy tak eko hop do przoduu że rozwalamy kominy na
    > wungiel? A jak Władimir zakręci kurek?

    Węglowa *elektrociepłownia* w Kawęczynie została przekształcona do
    *ciepłowni* gazowej. Komin pozostał ten sam.

    Jarek

    --
    Mente et malleo.