  • Data: 2017-10-14 06:00:08
    Temat: kominek wentylacyjny do kanalizy
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Doradźcie,

    dom parterowy,
    dwa piony kanalizacyjne (jeden 160 zbiera WC x2+ umywalka + pralka + zmywarka, drugi
    110 zbiera prysznic, wanna + umywalka x2)

    Czy musi być jakiś grzybek na dachu do odpowietrzenia?

    W obecnym domu (piętrowy brak odpowietrzenia - nic nie śmierdzi, nic się nie zatyka).
    W domu rodziców też brak - zadnych problemów.

    Czy w przypadku parterów musi być takie odpowietrzenie?
    Wydaje mi się, że to wymagane tylko w przypadku wysokich budynków.

    W projekcie nie ma żadnych odpowietrzeń tych rur i ich nie zrobiłem - zapominało mi
    się przy okazji zrobić przepusty przez strop. Poza tym teraz mam kuć 15cm żelbetu z 2
    warstwami prętów....??

    Potrzebne to czy nie?
    Może wystarczy jakiś zawór napowietrzający do geberita?

    Pozdrawiam
    uciu