  • Data: 2017-10-14 11:32:56
    Temat: Re: kominek wentylacyjny do kanalizy
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mysle, ze wzbogacony o te wiedze sam podejmiesz decyzje odnośnie konieczności
    > takiego, jak to blednie nazywasz "odpowietrzenia".
    > Ja bym tego nie robil. Jak w projekcie nie ma to zapewne jest to zbędne.
    > Chyba, ze chcesz zaszpanować i sasiadow zdolowac, ze oni na taki pomysl nie
    > wpadli.

    To ja się podepnę z moim problemem. mieszkanie na 3 piętrze, ostatnim.
    ze względów konstrukcynjnych przewęziłem kanał odpowietrzający krany,
    umywalki, pralki z 80 na 35. (przewężenie jest na długości 2.5m Muszle
    (sracze) mają swój 110 albo 120. nie wiem jak było wcześniej, ale teraz
    ten kanał nie odpowietrza. Smierdzi, wręcz lekko wjeje mi z rury
    kananlizacyjnej. jeśli wleję wode do odpowietzenia na dachu, spływa bez
    problemów - czyli jest drożny. co mogę poprawić albo jak pozbyć sie
    "wydmuchu zapachów" (głównie z brodzika, bo tam jest imitacja syfonu,
    albo niema go wcale)

    ToMasz