  • 11. Data: 2012-12-15 22:33:56
    Temat: Re: ktory materac brac?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 15 grudnia 2012 16:52:24 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > nie wiem czy by się opłacało
    >
    > kurier to fakt nie miało, ale wyjazd też, pewnie i więcej
    W lokalnym sklepie wyjdzie drożej a i jakościowo raczej gorzej.

  • 12. Data: 2012-12-16 12:09:38
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > a tak serio to kup materac w IKEA...

    Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakbyś pieniążek do fontanny wrzucił

    Dziobak

  • 13. Data: 2012-12-16 13:43:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Kup w IKEA a wrócisz na 100% , to jakbyś pieniążek do fontanny wrzucił

    wrócisz kupic coś nastepnego...

    to racja...

  • 14. Data: 2012-12-16 14:57:49
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > wrócisz kupic coś nastepnego...
    >
    > to racja...

    tak tylko wyjazd się opłaca jak kupi się trochę więcej
    ok. 200zł sam dojazd by kosztował
    na allegro kurier przywiezie za 80zł

    erator/

  • 15. Data: 2012-12-16 22:04:37
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-12-15 22:07, obywatel zlotowinfo uprzejmie donosi:

    > dziwny jesteś, dziwne porównania robisz
    > lubisz marnować pieniądze na wyjazdy

    nie. mam żonę do przehandlowania

    qr...
    --
    a nawet pocztom lotniczom

  • 16. Data: 2012-12-17 00:17:16
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    > wrócisz kupic coś nastepnego...
    >
    > to racja...

    Chyba nam artysta fotografik lekko raczy lecieć w to co krakowskie
    najbardziej; wrócisz - z reklamacją.

    Dziobak

  • 17. Data: 2012-12-17 09:47:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:

    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Chyba nam artysta fotografik lekko raczy lecieć w to co krakowskie
    > najbardziej; wrócisz - z reklamacją.

    Do Ikei?
    Nawet jeśli, to nie robią problemów.
    Moje dziecko ma najtańszy, kupiony w promocji za grosze SULTAN. Kosztował (w
    porównaniu) tyle, że zakładaliśmy, że za rok, dwa po prostu wymienimy.
    Używany jest od 10 lat, wygląda, jakby sprężyny miały wystrzelić - góry,
    doliny, ale jeśli chodzi o komfort spania - zazdroszczę Młodemu. I żałuję,
    że nie wiem, jaki to model, bo właśnie przymierzam się do wymiany.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 18. Data: 2012-12-17 10:18:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2012 14:57:49 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > na allegro kurier przywiezie za 80zďż˝
    Dużo produktów z Ikea można na allegro kupic. I tez nowe i o dziwo w cenach
    "katalogopwych" Ikea.
    Tylko musiałbys wiedziec nazwę jakiegoś przyzwoitego materaca z IKEA.
    IKEA ma produkty których stosunek jakości do ceny jest przyzwoity, a np meble
    kuchenne z IKEA są bardzo trwałe.

  • 19. Data: 2012-12-18 02:30:40
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "krys" > napisał

    > Do Ikei?
    > Nawet jeśli, to nie robią problemów.

    Wiem, korporacyjna kicha musi mieć pozytywny PR , dlatego też i w
    Decathlonie czasem coś kupię od kiedy to bez gęgania wymieniono mojemu
    młodemu buty.

    pozdrawiam

    Dziobak

    p.s. fotograf jakoś się nie dał sprowokować ;)

  • 20. Data: 2012-12-18 05:56:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dziobak wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał

    > Chyba nam artysta fotografik lekko raczy lecieć w to co krakowskie
    > najbardziej; wrócisz - z reklamacją.

    kupiłem jeż wiele produktów w IKEA i nie reklamowałem jeszcze niczego.