  • 1. Data: 2010-01-24 22:47:28
    Temat: kuchenka otwierana jak szuflada
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
    tzn jak szuflada?
    gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

  • 2. Data: 2010-01-25 03:40:51
    Temat: Re: kuchenka otwierana jak szuflada
    Od: "non.ens" <n...@g...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
    > tzn jak szuflada?
    > gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

    Bosch ( http://tiny.pl/hm5j6 ), Siemens ( http://tiny.pl/hm5jv ).
    I na pewno kilka innych firm.

  • 3. Data: 2010-01-25 03:50:48
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    > jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
    > tzn jak szuflada?
    > gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

    Żaden problem - wystarczą odpowiedniej długości szyny szufladowe
    wzmocnione aby można było korzystać z większych garnków. Osobiście wolałbym
    zastosować podnoszony blat - pewniejsze i stabilniejsze rozwiązanie.
    Podnoszony blat to także dobre rozwiązanie w małych kuchniach na korzystanie
    z blatu roboczego schowanego pod spodem jako stolnicy...

  • 4. Data: 2010-01-25 13:55:20
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 24 Jan 2010 23:47:28 +0100, yapann napisał(a):
    > jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane nietradycujnie -
    > tzn jak szuflada?
    > gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

    Jak już Ci odpisano - wiele firm, podejrzewam że każda ma w ofercie
    przynajmniej jeden model z otwieraniem szufladowym.
    Z osobistych obserwacji widzę kilka wad:
    - cholernie łatwo to otworzyć - wada przy dzieciach (wiem, dzieci się nie
    wpuszcza do kuchni samopas ;).
    - zostałem spacyfikowany przez lepszą połowę za pomysł zakupu takiej
    kuchenki - "bo się ciasto przeziębi" :) Ale fakt, otwarcie by coś
    obejrzeć czy pomacać sprawi że sporo ciepła ucieknie...

    Może rozważ kuchenkę otwieraną tradycyjnie, za to z prowadnicami
    teleskopowymi zamiast tradycyjnych drabinek? Niektóre modele mają to
    w standardzie, w wielu innych jest to opcjonalne wyposażenie które można
    potem dokupić. Kilka razy słyszałem już że prowadnice Boscha są lepsze i
    bardziej długowieczne niż innych producentów - nie wiem ile w tym prawdy,
    ponoć wynika to z faktu że są zamknięte podczas gdy pozostałe nie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2010-01-26 11:02:13
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    yapann wrote:
    > jacy producenci oferują kuchenki (do zabudowy) otwierane
    > nietradycujnie - tzn jak szuflada?
    > gdzieś taką widziałam na ekspozycji, lecz nie zapamiętałam modelu

    Bzudra jak dla mnie, wysunieta kuchenka-ruszt to i wysuniete drzwi, masz dostep
    tylko z bokow i gory, kupa ciepla idzie w komin. Bzdura nie warta kasy. A jak
    robisz cos na 2 poziomach na raz (oszczednosc energii i czasu - np przed
    swietami) to jak zamieszasz na dole?

    Kup normalna z teleskopami solidnymi - wysuniecie banalne i latwe, nie kupuj
    kuchenek bez teleskopow, znajomi kupil sobie. Wysuniecie pulki drucianej to
    koszmar - chodzi to jak 1000letni most zwodzony. Szarpac sie trzeba by wyszlo a
    w przypadku gorocego piekarnika i 5L brytwanny szklanej (slisko!) to jest
    igranie z losem. Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

  • 6. Data: 2010-01-26 23:44:33
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Koteczek" <n...@s...org> wrote in message
    > Kup normalna z teleskopami solidnymi
    ale na czym polega 'solidność teleskopów?' - tak użytkowo rzecz biorac

    > . Teleskopy i zwykly piekarnik to to czego szukasz.

    dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok).
    Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

  • 7. Data: 2010-01-27 08:36:22
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    yapann pisze:

    > dziś widziałam Simensa (nie znam modelu) otwieranego jak szafa (w bok).
    > Kompletne nie mam tu zdania - zapewne bym se wyrobiła używajac

    Ja mam taki... nie wiem jakiej firmy gdyż był już na tym mieszkaniu
    razem z kuchnią a ja je tylko wynajmuję. Nie polecam, ciężko się
    przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka jak
    człowiek potrzebuje na chwile otworzyć i nie wiem jak inne ale mój żeby
    zamknąć trzeba zatrzasnąć.

    mamqa

  • 8. Data: 2010-01-27 09:27:45
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1@news.onet.pl...

    > przestawić, mój jest mniejszy niż tradycyjny, ciepło całe ucieka jak
    > człowiek potrzebuje na chwile otworzyć

    a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w tradycyjnym
    tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

  • 9. Data: 2010-01-28 08:05:30
    Od: mamqa <m...@o...pl>

    yapann pisze:
    > "mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjotti$bdc$1@news.onet.pl...

    > a z jakiego nie ucieka / ucieka mniej? czy w bok czy w górę w
    > tradycyjnym tyle samo trzeba uhylić na moje oko (a ciepło idzie w górę).

    Ja żeby sprawdzić patyczkiem ciasto czy podlać kurczaka muszę otworzyć
    piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od
    góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo
    mniejsza.

    mamqa

  • 10. Data: 2010-01-28 08:39:07
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "mamqa" <m...@o...pl> wrote in message news:hjrgfl$9ag$1@news.onet.pl...

> [...]
    > piekarnik na całość żeby się dostać do blachy, a piekarnik otwierany od
    > góry wystarczy troszkę uchylić, więc myślę że strata ciepła jest dużo

    Straty nie są wielkie, gorzej gdy ciasto sie zaziębi. Dlatego lepiej miec
    zwykły miernik uniwersalny z możliwością pomiaru temperatury i przewód sondy
    przepuścić pomiedzy piekarnikiem a dzrwiczkami. Co więcej, sonę mozna
    umieścić w dowolnym miejscu ciasta.
    http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=02961
    Sama sonda (czujnik) jest to czarna kropka na końcu tego niebieskiego
    odcinka...