  • 1. Data: 2010-01-24 11:36:31
    Temat: Uszczerbiona płyta kuchenna elektryczna
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Małe dziecko upuściło butelkę na brzeg płyty i niestety mały fragmencik się
    obkruszył tej płyty (tak około 0,5cm na 2cm). Nic oprócz tego obkruszenia z
    brzegu więcej się złego nie stało z płytą. Można ją dalej użytkować. Ale czy
    można samodzielnie jakoś 'zalepić' ten ubytek ? Wygląda rzecz jasna brzydko
    oraz niebezpiecznie ostre są krawędzie są przy tym ubytku.

    Czy moglibyście podsunąć jakiś pomysł na naprawę ? Czy są jakieś żywice
    (termoutwardzalne?), czy cokolwiek innego, czym można by to miejsce
    zalać/zalepić ? Myślałem też początkowo o jakimś oszlifowaniu tego miejsca,
    ale za dużo by było zachodu z tym.

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-01-24 12:03:12
    Temat: Re: Uszczerbiona płyta kuchenna elektryczna
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Bogdann" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > (termoutwardzalne?), czy cokolwiek innego, czym można by to miejsce
    > zalać/zalepić ? Myślałem też początkowo o jakimś oszlifowaniu tego

    Są cementy wysokotemperaturowe - sprzedawane do napraw wolnostojących
    kuchenek węglowych, można też postarać się o glinę szamotową.

  • 3. Data: 2010-01-24 12:03:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bogdann napisał(a):
    > Małe dziecko upuściło butelkę na brzeg płyty i niestety mały fragmencik się
    > obkruszył tej płyty (tak około 0,5cm na 2cm).
    Jeżeli ten fragmencik jest w jednym kawałku, to IMHO POXIPOL
    dwuskładnikowy przezroczysty załatwił by sprawę, wytrzymuje
    spokojnie 120st. mysle że na tym obrzeżu więcej nie ma.
    Ja bym tak zrobił.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-24 12:35:17
    Od: "Bogdann" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > zalać/zalepić ? Myślałem też początkowo o jakimś oszlifowaniu tego
    > miejsca, ale za dużo by było zachodu z tym.

    Dziękuję za szybkie pomocne odpowiedzi.
    Dodam, że to co zostało ukruszone, było w dużej ilości kawałeczków i zostało
    wyrzucone, oraz w miejscu wyszczerbienia pływa nie nagrzewa się - jest zimna
    (to jest na styku z blatem kuchennym).

    pzdr
    Bogdan