  • 1. Data: 2010-01-22 15:57:53
    Temat: temp. pomieszczenia nowego w zimie
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    Witam,
    w nowym mieszkaniu w laz. mam ulozone plytki, syp. jest pomalowana i
    są połozone panele. Jaka jest wlasciwa temp. w okresie zimy a w
    szczegolnosci mrozow, ktora powinnam tam utrzymywac?

    Pozdrawiam
    Monika Z

  • 2. Data: 2010-01-22 17:58:38
    Temat: Re: temp. pomieszczenia nowego w zimie
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy
    większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-22 18:05:53
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    On 22 Sty, 18:58, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
    > IMO dodatnia i powinno wystarczyć, ale to zależy też od wilgotności. Przy
    > większej wilgotności warto bardziej zagrzać, aby schło.
    > Jacek

    Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
    to mi wystarczy

    Pozdrawiam
    Monika Z

  • 4. Data: 2010-01-22 19:27:12
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >Dodatnia mam comfrotowa na 16 st, natomiast eco na 14 i nie wiem czy
    >to mi wystarczy

    Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 5. Data: 2010-01-23 13:12:09
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
    kilku %, nawilżać czymś?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2010-01-23 13:44:35
    Od: "Ann" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Starczy. I 10 starczy. Pilnuj wilgotnosci.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    A co zrobic przy takich temperaturach? Wilgotnosc jest na poziomie
    kilku %, nawilżać czymś?

    jak to nie puste mieszkanie, tylko takie, w ktorym mieszkasz i masz za
    sucho, to mozesz:
    - wieszac pranie do suszenia nie w lazience ale np tam, gdzie najczesciej
    przebywasz
    - kupic nawilzacze na kaloryfery albo skuteczniejszy nawilzacz elektryczny
    - gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
    to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

  • 7. Data: 2010-01-23 14:16:58
    Od: Monika Z <m...@g...com>

    On 23 Sty, 14:44, "Ann" <a...@a...pl> wrote:
> [...]
    > - gotowac w garnku bez pokrywki przez godzine wode, prasowac z nawilzaczem
    > to wszystko mniej lub baardziej powinno pomoc

    A jak puste?
    ja tam nie mieszkam, jest w trakcie wykanczania i nie mam mozliwosci
    na razie.
    Pozdrawiam
    Monika Z

  • 8. Data: 2010-01-25 08:37:06
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wilgotność powietrza rzędu kilku procent?
    Nie wierzę. Jak to było zmierzone?
    Jacek

  • 9. Data: 2010-01-28 07:08:52
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >A jak puste?

    To olać sprawę ! :)
    Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-01-28 21:13:34
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > To ola spraw ! :)
    > Jak sucho to dobrze nic sie nie martw.
    >
    > Pozdrawiam
    > Kane

    Cos sciemniasz przez pol watku podkreslasz zeby pilnowac wilgotnosci
    az tu nagle piszesz zeby to olac.
    To jak z ta wilgotnoscia?

    Pozdrawiam
    Dy