  • 1. Data: 2010-01-19 08:52:55
    Temat: działka na rogu i przynależność do ulic
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Witam
    Jest sobie działka, na razie pusta na rogu trzech ulic. Tzn z trzech
    stron działki jest ulica asfaltowa, każda o innej nazwie.
    Na działce powstanie budynek. Do ktorej ulicy powinien przynależeć
    budynek. Co o tym decyduje ? Czy wlasciciel może o tym zdecydować.
    Budynek bedzie wybudowany mniej wiecej w tej samej odleglosci od
    każdej z ulic.

  • 2. Data: 2010-01-19 10:39:37
    Temat: Re: działka na rogu i przynależność do ulic
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Idź do urzędu miasta i tam zapytaj, bo tu możemy tylko gdybać. Działka jest
    już pewnie przypisana do jednej z ulic.
    Jacek

  • 3. Data: 2010-01-20 19:44:12
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Mamut pisze:
> [...]
    > budynek. Co o tym decyduje ? Czy wlasciciel może o tym zdecydować.
    > Budynek bedzie wybudowany mniej wiecej w tej samej odleglosci od

    A gdzie bedzie wejscie?

    --
    pozdr. Jerzy

  • 4. Data: 2010-01-21 11:19:46
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
    > A gdzie bedzie wejscie?

    A co to ma za znaczenie?
    Na moją działke nadali adres w momencie gdy była niezabudowana jeszcze.
    Zapłaciłem 17zł złozyłem wniosek i dostałem pismo z nazwa ulicy i nr
    nieruchomosci

    Krzysiek