  • 1. Data: 2009-04-28 10:03:41
    Temat: kwitnący na żółto krzew?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Co to za krzew który teraz pięknie kwitnie na żółto?
    Jest tego mnóstwo na osiedlach, żywopłoty sa z tego tez porobione. zielone
    listki i sporo zółtych kwiatków

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-04-28 10:22:27
    Temat: Re: kwitnący na żółto krzew?
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    > Co to za krzew który teraz pięknie kwitnie na żółto?
    > Jest tego mnóstwo na osiedlach, żywopłoty sa z tego tez porobione. zielone
> [...]

    Forsycja

  • 3. Data: 2009-04-28 10:22:42
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Co to za krzew który teraz pięknie kwitnie na żółto?
    > Jest tego mnóstwo na osiedlach, żywopłoty sa z tego tez porobione. zielone
    > listki i sporo zółtych kwiatków

    Ribes aureum - porzeczka złota

    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2009-04-28 14:42:10
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gt6ldh$atc$1@news.onet.pl waldek
    <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ribes aureum - porzeczka złota

    Mniszek lekarski - Tara... coś tam. :-)

  • 5. Data: 2009-04-28 17:47:49
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > W wiadomości news:gt6ldh$atc$1@news.onet.pl  waldek

    >    Mniszek lekarski - Tara... coś tam. :-)

    Pojechałeś po bandzie. Mniszek - krzewem.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie
    Ps. U ciebie produkują wyjątkowo lekkie taczki ogrodowe.

  • 6. Data: 2009-04-28 21:04:25
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:158a.0000017e.49f74145@newsgate.onet.pl skryba
    <s...@o...eu> napisał(a):

    > Pojechałeś po bandzie. Mniszek - krzewem.
    > :-))

    Hejka. Szczegół. ;-)

    > Ps. U ciebie produkują wyjątkowo lekkie taczki ogrodowe.

    Jeśli nawet to do czego pijesz?
    Pozdrawiam transportowo Ja...cki

  • 7. Data: 2009-04-28 21:59:30
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
    > W wiadomości news:158a.0000017e.49f74145@newsgate.onet.pl skryba

    > Hejka. Szczegół. ;-)

    > Jeśli nawet to do czego pijesz?
    > Pozdrawiam transportowo Ja...cki

    Majówki - ludowa nazwa mniszka... I wino z kwiatów.

  • 8. Data: 2009-04-29 04:22:08
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    )

    >    Jeśli nawet to do czego pijesz?

    Kupiłem je. Bardzo sobie chwalę ich przydatność i lekkość.
    Po tygodniu użytkowania zorientowałem się się,
    że wyprodukowano w Siedlcach. Żadnych innych podtekstów.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 9. Data: 2009-04-29 11:32:06
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    > Co to za krzew który teraz pięknie kwitnie na żółto?
    > Jest tego mnóstwo na osiedlach, żywopłoty sa z tego tez porobione. zielone
> [...]
    To chyba forsycje, z tym, że one najpierw kwitną, a potem wypuszczają
    listki.

  • 10. Data: 2009-05-02 14:25:25
    Od: "Marcin D" <j...@g...pl>

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Co to za krzew który teraz pięknie kwitnie na żółto?
    > Jest tego mnóstwo na osiedlach, żywopłoty sa z tego tez porobione. zielone
    > listki i sporo zółtych kwiatków

    Może złotlin japoński? Sprawdź fotkę na guglach.