  • 1. Data: 2009-04-24 09:17:08
    Temat: zmiany linków
    Od: Krzysztof Marusiński <m...@o...org.pl>

    Jeżeli posiadacie na swojej stronie www odsyłacze do adresu
    ogrod.to.jest.to to bardzo proszę o zmianę ich na adres
    http://ogrody.orzysz.org.pl
    krzysztof marusiński

  • 2. Data: 2009-04-24 09:46:01
    Temat: Re: zmiany linków
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Krzysztof Marusiński pisze:
    > Jeżeli posiadacie na swojej stronie www odsyłacze do adresu
    > ogrod.to.jest.to to bardzo proszę o zmianę ich na adres
    > http://ogrody.orzysz.org.pl
    > krzysztof marusiński

    Wszelki Bóg!!!!
    Ojciec-Założyciel!

    Krzychu, co się z Tobą dzieje, napisz co!

    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-04-24 09:47:21
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

> [...]
    > Jeżeli posiadacie na swojej stronie www odsyłacze do adresu
    > ogrod.to.jest.to to bardzo proszę o zmianę ich na adres

    Wszelki duch!!!!

  • 4. Data: 2009-04-24 10:17:16
    Od: leszek_b22 <m...@o...pl>

    > Jeżeli posiadacie... proszę o zmianę ich na adres http://ogrody.orzysz.org.pl

    Z wielką przyjemnością, zmieniłem link do Twojej witryny na nowy.
    Pozdrawiam i życzę, by wszystkie Twoje strony znów były tak często
    aktualizowane jak kiedyś....

    Leszek
    http://staw.bieleccy.com.pl
    http://staw.bieleccy.com.pl/str_linki_01.html

  • 5. Data: 2009-04-24 10:27:59
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    leszek_b22 pisze:

    > Z wielką przyjemnością, zmieniłem link do Twojej witryny na nowy.
    > Pozdrawiam i życzę, by wszystkie Twoje strony znów były tak często
> [...]
    Kolejny duch na p.r.o!
    Witaj Leszku!
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-04-24 10:48:16
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gss3m3$gtb$1@srv.cyf-kr.edu.pl Krzysztof Wilk
    <w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):

    > Kolejny duch na p.r.o!

    Hejka. Godzina duchów a' rebours? :-)
    Pozdrawiam południowo Ja...cki

  • 7. Data: 2009-04-24 13:20:05
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > W wiadomości news:gss3m3$gtb$1@srv.cyf-kr.edu.pl  Krzysztof Wilk

    >    Hejka. Godzina duchów a' rebours? :-)
    >                    Pozdrawiam południowo Ja...cki

    Prosił, prosił i wyprosił. A, że przy okazji inne duchi się wskrzesili to
    przyjemność tym większa. Dzięki Krzysztofie.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 8. Data: 2009-04-24 19:07:24
    Od: Krzysztof Marusiński <m...@o...org.pl>

    Witajcie!
    Nie sądziłem, że tylu Was tu jeszcze spotkam!
    Dzięki za zdopingowanie mnie do opublikowania strony bez odsyłaczy do
    seksu i komisów samochodowych, którymi to oblepili moją stronę jacyś
    pseudo miłośnicy ogrodów.
    Powoli będę ją porządkował. pozdrowienia wszystkim. KM

  • 9. Data: 2009-04-24 19:37:25
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > pseudo miłośnicy ogrodów.
    > Powoli będę ją porządkował. pozdrowienia wszystkim. KM

    Trochę seksu w ogrodzie to nic złego. Natura na łonie natury.
    :-))

    Pozdrawiam pogodnie

  • 10. Data: 2009-04-25 10:08:06
    Od: Krzysztof Marusiński <m...@o...org.pl>

    skryba pisze:

    > Trochę seksu w ogrodzie to nic złego. Natura na łonie natury.
    > :-))
    Jedna strona w mojej witrynie dotyczy właśnie kochania w ogrodzie.
    Wszelka konkurencja jest przeze mnie tępiona :-)
    krzycho