  • 1. Data: 2009-04-24 22:37:23
    Temat: Rozsada pomidora - problem po rozsadzeniu
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Witam.
    Mam pytanie:
    Rozsadziłem pomidorki pojedynczo do celulozowych doniczek.
    Niestety po tej operacji na liściach poajwiły się dziwne plamki: są ciemnozielone,
    podłużne i wygląda jakby liść się w tym miejscu rozwarstwił.
    Do tego liście (te "chore") są wiotkie i zasychają na końcówkach.
    Dzieje się tak na najstarszych liściach (od dołu), stożek wzrostu i młode listki są
    (jeszcze) zdrowe. Trochę mnie to niepokoi...
    Co to może być...?

    Pozdrawiam i prosze o poradę

    Rafi

  • 2. Data: 2009-04-25 07:02:40
    Temat: Re: Rozsada pomidora - problem po rozsadzeniu
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gstev1$b4n$1@news.onet.pl Rafi
    <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał(a):

    > Do tego liście (te "chore") są wiotkie i zasychają na końcówkach.
    > Dzieje się tak na najstarszych liściach (od dołu), stożek wzrostu i
    > młode listki są (jeszcze) zdrowe. Trochę mnie to niepokoi...

    Hejka. Liścieniami bym się nie przejmował. W momencie wytworzenia liści
    właściwych przez roślinę ich (tzn. liścieni) rola się kończy.
    Pozdrawiam zanikająco Ja...cki