  • 1. Data: 2009-04-22 10:11:08
    Temat: Co najdłużej kwitnie ?
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Chciałbym kupić krzew lub drzewko, posadzić pod balkonem i jak najdłużej
    cieszyć oczy jego pięknymi kwiatami. Przydała by się taka "magnolia"
    kwitnąca cały rok :-D Wiem że to "tylko w Erze", ale może coś ładnie
    kwitnie np od czerwca do października ? Co mi radzicie kupić ?

    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 2. Data: 2009-04-22 10:26:26
    Temat: Re: Co najdłużej kwitnie ?
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Hmm google twoim przyjacielem jest, znalazłem takie oto cudo :LAGERSTROEMIA
    INDICA bardzo mi się podoba ale wszędzie sprzedają tylko nasiona a ja jestem
    niecierpliwy, chcę już krzew np w donicy i przesadzić go do gruntu a od
    czerwca podziwiać kwiaty, tylko kto wie gdzie taki krzew można kupić ?

    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 3. Data: 2009-04-22 10:39:30
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > niecierpliwy, chcę już krzew np w donicy i przesadzić go do gruntu a od
    > czerwca podziwiać kwiaty, tylko kto wie gdzie taki krzew można kupić ?

    Czy jesteś pewny,ze przezimuje w gruncie?
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 4. Data: 2009-04-22 11:13:51
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    mirzan wrote:

    > Czy jesteś pewny,ze przezimuje w gruncie?
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Nie jestem, choć miejsce wśród bloków ale słoneczne (po południu), zaciszne,
    cieplejsze niż poza miastem no i czymś bym ścielił czy nawet okrywał w
    mroźne okresy. w między czasie znalazłem sprzedawcę krzewów w Złej Wsi
    Wielkiej i bardzo mnie korci by tą roślinkę kupić, chyba że coś równie
    pięknego i długo kwitnącego mi podpowiecie :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 5. Data: 2009-04-22 11:59:07
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> [...]
    > Wielkiej i bardzo mnie korci by tą roślinkę kupić, chyba że coś równie
    > pięknego i długo kwitnącego mi podpowiecie  :-D

    W namiocie dopiero zaczynają puszczać liście.A kiewy zechce kwitnąć,nie wiem.
    Kupiłem kalinę Watanabe,podobno kwitnie 180 dni.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 6. Data: 2009-04-22 12:05:46
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    mirzan wrote:
    > W namiocie dopiero zaczynają puszczać liście.A kiewy zechce
    > kwitnąć,nie wiem. Kupiłem kalinę Watanabe,podobno kwitnie 180 dni.
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Popatrzyłem, ładna roślinka tylko szkoda że drobne kwiaty i białe. Gdybym
    miał duży ogród pewnie by w nim była jedną z wielu ładnie kwitnących, ale
    skoro chcę mieć (mogę) tylko jeden krzew - drzewko to wolę LAGERSTROEMIA
    INDICA
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 7. Data: 2009-04-22 12:32:10
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    Dziadek wrote:
> [...]
    > kwitnąca cały rok :-D Wiem że to "tylko w Erze", ale może coś ładnie
    > kwitnie np od czerwca do października ? Co mi radzicie kupić ?

    Róże.

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 8. Data: 2009-04-22 16:47:10
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    Michal Misiurewicz wrote:

    > Róże.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Dzięki za podpowiedzi, teraz krótkie zastanowienie i trzeba będzie coś
    wybrać. Róże próbowałem już w ubiegłym roku ale na zły egzemplarz trafiłem
    bo nie obudziła się tej wiosny.
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

  • 9. Data: 2009-04-22 17:14:03
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Moje podanie o podwyżkę :-( Siódmy rok u szefa na biurku i nic :-(

    Zdroofka Johnny

    P.s. Czy dłoń szefa jest dobrym podłożem dla kaktusa?

  • 10. Data: 2009-04-22 19:56:43
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    johnny pisze:
    > Moje podanie o podwyżkę :-( Siódmy rok u szefa na biurku i nic :-(
    > Zdroofka Johnny

    Podwyżka w kryzysie? Dałeś dupy wcześniej, tzn. nie dałeś i teraz masz
    problem.
    :-)

    > P.s. Czy dłoń szefa jest dobrym podłożem dla kaktusa?

    No problem.
    Dla pewności, wcześniej przybij ją do podłoża.
    Oby skutecznie.
    Zanim przybijesz bądź pewien, że już podpisał ci podwyżkę.

    --
    pozdr. Jerzy