  • 1. Data: 2009-04-21 22:01:40
    Temat: krety-moja miłośC?
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Mnie to lubią krety, jak nikogo innego.
    Codziennie przybywają nowe dorodniejsze kopce.
    Nic ich nie odstrasza. Nawet puszki po piwie zawieszone na metalowych
    prętach.
    http://picasaweb.google.com/kkrycha/Kretowisko
    Mimo wszystko wolę krety niż nornice czy inne diabelstwa.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-04-21 22:13:58
    Temat: Re: krety-moja miłośC?
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Krycha wrote:
    Nawet puszki po piwie zawieszone na metalowych
    > prętach.

    to nie odstraszy nawet księdza!
    spróbuj karbidem.

    moon

  • 3. Data: 2009-04-22 05:05:59
    Od: Szymonias <s...@s...pol.pl>

    On 22 Kwi, 00:13, "Moon" <m...@y...com> wrote:
    > Krycha wrote:
    >
    >  Nawet puszki po piwie zawieszone na metalowych

    > to nie odstraszy nawet księdza!
    > spróbuj karbidem.
    >
    > moon

    U mnie poskutkował (o dziwo!) proszek na bazie lawendy - nazwy nie
    pamiętam. Sypałem codziennie do odkrytego kopca, lekko przysypywałem
    ziemią i od miesiąca mam spokój.

    Szymon

  • 4. Data: 2009-04-22 06:02:45
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Mnie to lubią krety, jak nikogo innego.

    W Castoramie po 16 zł są pułapki na krety,jeden już zlikwidowany.
    Jak są krety,będą nornice,z gwarancją,że wkrótce będą.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 5. Data: 2009-04-22 21:47:34
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mnie to lubią krety, jak nikogo innego.
    > Codziennie przybywają nowe dorodniejsze kopce.
    > Nic ich nie odstrasza. Nawet puszki po piwie zawieszone na metalowych
    > prętach...ciach

    To podstawowy błąd. :-)
    Puszki nie mogą być puste ! I leżaczek Krysiu . Zapomniałaś ? :-))

    Pozdróweczki - Jagoda

  • 6. Data: 2009-04-23 12:59:10
    Od: "D" <d...@o...pl>

    > Nic ich nie odstrasza. Nawet puszki po piwie zawieszone na metalowych
    > prętach.

    Wypraktykowane na działce moich rodziców: do norki (dziurki z kretowiska)
    wsadzasz kolumnę od radia, do drugiej - drugą, nastawiasz na ful RMF i
    zostawiasz na dobę lub dwie. Krety się wyniosą szybciutko :-D.

    Pytałam znajomego zoologa, dlaczego podziałało lepiej, niż rybie głowy.
    Ponoć krety nie lubią drgań spowodowanych basami :-D, no i hałasu też nie
    lubią.

    D.

  • 7. Data: 2009-04-23 16:27:28
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    > W Castoramie po 16 zł są pułapki na krety,jeden już zlikwidowany.
    > Jak są krety,będą nornice,z gwarancją,że wkrótce będą.

    Nie mam kretów a mam nornice.
    Podam im truciznę dla mysz.

  • 8. Data: 2009-04-23 17:35:29
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gsq4tq$7mu$1@news.wp.pl atman <r...@w...pl>
    napisał(a):

    > Podam im truciznę dla mysz.

    Hejka. Chyba dla myszów a nie mysz? ;-)
    Pozdrawiam przypadkowo Ja...cki

  • 9. Data: 2009-04-23 18:29:16
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > W wiadomości news:gsq4tq$7mu$1@news.wp.pl  atman <r...@w...pl>

    >    Hejka. Chyba dla myszów a nie mysz? ;-)

    A może dla myszuf?

  • 10. Data: 2009-04-24 15:48:43
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 23.04.2009 mirzan <l...@o...pl> napisał/a:

    > A może dla myszuf?

    Truciznę podaje się temu myszu ;>

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia