  • 1. Data: 2009-04-21 14:15:28
    Temat: Projektowanie ogrodów
    Od: "MM" <m...@w...pl>

    Ponieważ kilkarotnie znjdowałem tu pytania na ten temat, zaintresowanych
    zawiadamiam, że na płycie załączonej do ostatniego numeru - 2/2009 -
    (Komputer Świat) Niezbędnika jest stosowny program - Wymarzony Ogród 3.0 SE

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2009-05-06 09:18:18
    Temat: Re: Projektowanie ogrodów
    Od: mrafal <m...@g...com>

    Witam,

    z kolei jeśli ktoś przegapił, to może przydatna może być informacja,
    że non-stop dostępny jest polski serwis do projektowania ogrodów
    naszego autorstwa - http://GardenPuzzle.pl

    Pozdrawiam,
    Marek Rafałowicz