  • 1. Data: 2009-04-21 10:20:43
    Temat: Amur - dorosłe ryby ?
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Gdzie w okolicach Trójmiasta można nabyć dorosłe amury ? Chcę zarybić
    staw, który regularnie ma problem z glonami nitkowymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-04-21 21:59:33
    Temat: Re: Amur - dorosłe ryby ?
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Sebcio wrote:
    > Witam !
    >
    > Gdzie w okolicach Trójmiasta można nabyć dorosłe amury ? Chcę zarybić
    > staw, który regularnie ma problem z glonami nitkowymi.

    dorosły amur ma 150 cm.
    to chyba spróbuj w zoo?
    a do kopania stawu zaangażuj 3 spychacze.

    moon

    moon

  • 3. Data: 2009-04-28 12:06:03
    Od: p...@i...pl

    On 21 Kwi, 12:20, Sebcio <s...@n...net> wrote:
    > Witam !
    >
    >         Gdzie w okolicach Trójmiasta można nabyć dorosłe amury ? Chcę zarybić
    > staw, który regularnie ma problem z glonami nitkowymi.

    jesli dobrze pamietam to amur zywi sie raczej twarda roslinnoscia
    zielona a nie glonami. jesli masz duzo glonow to znaczy ze swiatla za
    duzo, jak wpuscisz amury to zjedza Ci zielona roslinosc i bedzie
    jeszcze jasniej w wodzie.

    pzdr
    krzychut

  • 4. Data: 2009-04-28 18:24:57
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 21 Kwi, 12:20, Sebcio <s...@n...net> wrote:
    > Witam !
    >
    > Gdzie w okolicach Trójmiasta można nabyć dorosłe amury ? Chcę zarybić
    > staw, który regularnie ma problem z glonami nitkowymi.

    Amur to troszkę duża rybka...
    Może lepiej liny...?

  • 5. Data: 2009-04-30 12:17:19
    Od: p...@i...pl

    On 28 Kwi, 20:24, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:

    > Amur to troszkę duża rybka...
    > Może lepiej liny...?

    i zjedza glony czy po co bo nie kumam?

    pzdr
    krzychut

  • 6. Data: 2009-04-30 13:39:51
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik <p...@i...pl> nie dba o bezpieczeństwo:

    > Amur to troszkę duża rybka...
    > Może lepiej liny...?

    > i zjedza glony czy po co bo nie kumam?

    Pewnie nie zjedzą, ale przynajmniej nikt ci nie wpadnie do oczka ;-)

    Zdroofka Johnny