  • 1. Data: 2009-04-20 09:49:49
    Temat: Potrzeba matką wynalazku;-)
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Od lat mycie samochodu jest dla mnie udręką. Niby tylko na święta, ale i tak
    to dwa razy w roku. Moja technika mycia polega na tym, że pierw wyjeżdzam
    furą na plac (to ważne wydarzenie w życiu wsi), potem namydlam lalunię od
    stóp po glowę, poczym splukuję wodą ze szlaucha. Metoda ta sprawiala się bez
    zastrzeżeń przy maluszku, ale od kiedy zafundowaem sobie oldtimera -
    Warszawę rocznik '62. sprawa się skomplikowaa. Otóż, o ile tylna rejestracja
    jest jeszcze cala wpieniona, to nim dojadę do przedniej to już ta pierwsza
    jest wyschnieta na wiórę, a na powoziu pojawiaja się majty klócące się z
    moim poczuciem estetyki. Niby nie problem, bo przecież na końcówkę szlaucha
    zalożylem szczotkę i dawaj apjać na nowo. Więc podwójna robota.

    Musialem cos z tym zrobić. Nie na darmo zwracają się do mnie per Panie
    Doktorze! ;-) No i wymyslilem. Otóż na poczatku mycia umieszczam na dachu
    zraszacz - taki zwykly, ogrodowy za 5zl . Wlączam go i jednocześnie
    rozpoczynam proces mydlenia;-) Panie i Panowie - powiem wprost: MNIUT,
    MALYNA!!! Auto nie wysycha, mydliny od razu są splukiwane, żadnych majt!
    Kurna, dumny jezdem ze swej pomyslowosci. Tylko wytlumaczcie mi czemu Luba
    mówi do mnie: Ty stary ciooloo? :-(

    Pozdrawiam Johnny

  • 2. Data: 2009-04-20 10:45:23
    Temat: Re: Potrzeba matką wynalazku;-)
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Tylko wytlumaczcie mi czemu Luba
    > mówi do mnie: Ty stary ciooloo? :-(

    Bo jestes starym cioolem ?

    BPMSPANC.

    pozdrawiam
    pluton

  • 3. Data: 2009-04-28 08:20:07
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (...)

    Tylko nie to. Nie ma gorszego i bardziej obraźliwego słowa na Śląsku
    Pamiętajcie o tym, jeżeli kiedyś przyjedziecie tutaj.
    :-)

    Pozdrawiam Krycha

  • 4. Data: 2009-04-28 09:58:01
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Krycha" nie wyczuła czułości:

    > Tylko nie to. Nie ma gorszego i bardziej obraźliwego słowa na Śląsku

    Eeeee Kryśku, wszystko zależy od intencji. Luba póki co, nie ma żółci na
    języku;-) Ot takie czułe wapniaków przekomarzanki;-) Zresztą bardzo mnie
    kocha. Jak bije to tylko do pierwszej krwi (:-()

    Zdroofka Johnny