  • 1. Data: 2009-04-20 09:07:38
    Temat: Sensowny program ochrony róż
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Witam!

    Od lat róże wygladaja jak moja facyjata - pomarszczone, ordzawione, siwe,
    pokiereszowane. Nie wiem czy jest jakaś nadzieja (dla róż oczywiście, bo z
    pyszczyskiem sprawa jest przegrana) ale chodzi mi o jakiś minimalny program
    ochrony. Taki, wicie, rozumicie, żeby liście byly wolne od większości chorób
    (gównie plamistość i rdza), ale też żeby nie walic po produkcji z chemia ile
    wlezie;-)

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-04-20 09:10:23
    Temat: Odp: Sensowny program ochrony róż
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik johnny nie skada samokrytyki:

    > (gównie plamistość i rdza)

    Żaden tam bląd !!! To są naprawdę gówniane choróbska ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-04-20 10:46:13
    Temat: Re: Sensowny program ochrony róż
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Od lat róże wygladaja jak moja facyjata - pomarszczone

    wytnij roze pomarszczona (rosa rugosa) i zasadz dzika
    (rosa canina).

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-04-20 13:31:50
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    pluton wrote:

    > wytnij roze pomarszczona (rosa rugosa) i zasadz dzika
    > (rosa canina).

    Albo zadadź różę pomarszczoną (rosa rugosa)!

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz