  • 1. Data: 2011-12-07 14:04:08
    Temat: lekki off - kawałek mosiężnej taśmy, blaszki - skąd wytrzasnąć, co wybebeszyć?
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Cześć, czy ktoś ma tak na szybko pomysł co wybebeszyć, rozebrać,
    rozwalić, żeby wejść w posiadanie mosiężnej blaszki długości około
    5cm? :)

    Wiem, że to brzmi dziwnie, naprawiam rodzicom prodiż i gniazdo w
    pokrywie jest zupełnie oderwane. Trzymało się na mosiężnych blaszkach
    przekazujących prąd do spirali. Cud, że nikt nie zginął. W każdym
    razie gniazdo przynituję a blaszki muszę wymienić. Domyślam się, że
    mosiądz był tam nieprzypadkowo ze wzgl. na temperaturę. Ale jeśli nic
    nie znajdę to dam gruby miedziany drut.

    Przychodzi wam coś do głowy co ma w sobie mosiężne blaszki?
    Może jakiś wielki bezpiecznik będzie miał takie blaszki? Albo inne
    ustrojstwo?

    PZDR
    Shaman

  • 2. Data: 2011-12-07 14:06:56
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

[...]

    Płaska bateria 4,5V

    Bogdan

  • 3. Data: 2011-12-07 14:42:05
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 7 Gru, 15:06, "Bogdan" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Przychodzi wam co do g owy co ma w sobie mosi ne blaszki?
    > Mo e jaki wielki bezpiecznik b dzie mia takie blaszki? Albo inne
    > ustrojstwo?
    >
    > PZDR
    > Shaman
    >
    > P aska bateria 4,5V
    >
    > Bogdan

    Po prostu genialne! :)
    Dzieki.

    PZDR
    Shaman

  • 4. Data: 2011-12-09 10:26:23
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...pl>

    shaman <g...@m...pl> napisał(a):

    > Przychodzi wam co=B6 do g=B3owy co ma w sobie mosi=EA=BFne blaszki?
    > Mo=BFe jaki=B6 wielki bezpiecznik b=EAdzie mia=B3 takie blaszki? Albo inne
    > ustrojstwo?
    >
    > PZDR
    > Shaman

    Podróbki mosiężnych skrobaczek do szyb samochodowych typu Murska, widziane
    przez kogoś w jakimś markecie za ok 5zł. Blaszka miała ZTCW ok 10cm na 2cm.

  • 5. Data: 2011-12-09 20:20:54
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Kiedyś do tego celu uzywało się baterii 3R12 (czyli "płaskiej").

    -----