  • 1. Data: 2009-09-09 09:18:55
    Temat: listwy przypodłogowe
    Od: "Grzegorz Damps" <g...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    Położyłem panele w salonie i chce zamontować listwy podłogowe. Mam w dwóch
    miejscach kąty rozwarte (135st). I tu zaczyna się problem. Jak wykonać styk
    listew przypodłogowych (PCV z ukrytym łaczem), aby efekt był estetyczny?
    Macie jakies sposoby?

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-09-09 10:16:30
    Temat: Re: listwy przypodłogowe
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 9, 11:18 am, "Grzegorz Damps" <g...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > listew przypodłogowych (PCV z ukrytym łaczem), aby efekt był estetyczny?

    Jesli listwy drewniane to odpowiednie skosy w listwach i jest
    estetycznie.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-09-09 10:28:17
    Od: gary <g...@c...pl>

    ZbyszekZ pisze:

    > Jesli listwy drewniane to odpowiednie skosy w listwach i jest
    > estetycznie.
    >
    > --
    > ZZ@private
    jeżeli listwy plastikowe lub MDF to też skosy w listwach i odrobina
    silikonu żeby nie miały tendencji ro robienia szparki.
    gotowych narożników o takich kątach raczej nie kupisz.
    Jak masz zacięcie modelarskie to możesz rozciąć dwa kątowniki 90 st i
    skleić je po odpowiednim przycięciu żeby uzyskać żądany kąt, ale czy wato ?