  • 1. Data: 2009-09-09 11:24:50
    Temat: Czy warto zamontować zmiękczacz wody dla domku?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    Mam twardą wodę i wszedzie osadza się osad, szczególnie na kabinie. Myślałem
    nad zainstalowaniem zmiękczacza wody (półautomatycznego bo najtańsze)
    ponieważ ceny już są znośne. Od lat mam osmozę i badzo sobie chwalę. Nigdzie
    jednak nie mogę znaleźć negatywnych uwag na temat zmiękczacza. Chciałbym go
    podłaczyć tylko do łazienki, w kuchni miałbym dalej normalną wodę.
    Z negatywów to slyszałem ze bardzo cieżko mydło zmyć z rąk, czy jest to aż
    tak uciążliwe?
    Czy oprócz cotygodniowej interwencji są jakieś minusty w półatutomatycznych
    zmiękczaczach? takich jak te
    http://www.czystawoda.pl/Zmiekczacz_polautomatyczny_
    Maxflo_D25M-385.html
    http://www.unigastro.pl/3794_polautomatyczna-stacja-
    zmiekczania-wody-o-malej-wydajnosci-typu-junior.html
    http://allegro.pl/item726683482_zmiekczacz_centralny
    _maxflo_d40m_polautomat.html

  • 2. Data: 2009-09-10 07:07:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZS wrote:
> [...]
    > temat zmiękczacza. Chciałbym go podłaczyć tylko do łazienki, w kuchni
    > miałbym dalej normalną wodę. Z negatywów to slyszałem ze bardzo cieżko

    mydło jest cieżko zmyć jak sie źle wyreguluje twardość wody na wyjściu.