  • 1. Data: 2012-09-30 19:55:39
    Temat: mała zmywarka
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Witam,

    kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce kuchennej.
    Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie takiej- bez oferty
    sprzedaży. Znacie może jakieś?
    Chyba to coś takiego- ale gdzie kupić?
    http://shopping.virgilio.it/prodotto-lavastoviglie-i
    ar_siltal_single_sei_dw6.html

    demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
    Arystoteles

    Chiron

  • 2. Data: 2012-09-30 21:31:30
    Temat: Re: mała zmywarka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2012 19:55, Chiron pisze:
    > Witam,
    >
    > kiedyś były małe zmywarki, które mozna było postawić na szafce
    > kuchennej. Poszukuję takiej- jednak jedyne, co znalazłem- to zdjęcie
    > takiej- bez oferty sprzedaży. Znacie może jakieś?

    Na stronie Euro RTV AGD w wyszukiwarce wybierz minimalną pojemność i
    zaraz sporo takich wyskoczy.

  • 3. Data: 2012-10-02 14:13:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 04:24:19 +0200, Chiron napisał(a):

    > Jest miejsce albo pod zlewozmywakiem, albo na jednej szafce koło
    > zlewozmywaka.

    Można zabudować ją nie tylko pod zlewem, ale co modne ostatnio i wygodne, w
    tzw słupku - nad innymi urządzeniami (pralką, piekarnikiem), a na niej
    jeszcze jakaś szafka.
    (by XL)

  • 4. Data: 2012-10-02 16:58:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 października 2012 16:06:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
    > A co jesli NA piekarniku jest płyta do gotowania? - gotować stojąc na
    >
    > drabinie? Albo zmieniać kuchenkę z powodu kupna zmywarki? Iiitam :-)
    Jeśli ktoś ma piekarnik n"na ziemi" to jego problem i niewygoda. Piekarnik
    najwygodniejszy jest jak stoi na wysokosci blatu.
    A płyte do gotowania można w dowolnym innym miejscu jesli jest taka możliwość. Płyty
    do gotowania do zabudowy nie zajmuja duzo miejsca i pod nimi szafka się spokojnie
    mieści lub butla gazowa jesli płyta na gaz a gaz butlowy
    Co do tematu odnośnie zmmywarki- polecam dokładnie przyjrzec sie meblom byc może jest
    mozliwość kosztem likwidacji jednej szafki zabudować zwykła/niekompaktową zmywarke.
    U nas rodzina 2+1 i mysleliśmy o zmywarce 45cm- jednak zrezygnowałem z jednej szafki
    wbudowałem tam zmywarke 60cm, zmieniłem równiez przy okazji zlewozmywak z
    dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,
    jednokomorowy starczy a i blatu więcej)
    I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
    byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.
    W kolejnym domu planuje miejsce w kuchni na dwie zmywarki- z pierwszej będzie sie na
    bieżaco wyjmować umyte naczynia itp do drugiej będzie sie wkładało brudne naczynia z
    całego dnia. Taki pomysł padł kiedys na grupie budowanie, początku mnie smieszył ale
    po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie
    duża wygoda.

  • 5. Data: 2012-10-02 17:24:06
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Oct 2012 07:58:48 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    z dwukomorowego na jednokomorowy(gdy jest zmywarka dwukomorowy jest zbyteczny,

    Wszystko pieknie, ale nie przeczytaleś dokładnie: mówimy tu o naprawdę
    MAŁEJ i zastawionej mablami kuchni, w dodatku o prezencie. Chyba nie
    przypuszczasz, że dając prezent w postaci zmywarki ofiarodawca ma na mysli
    całkowitą reorganizację (a więc koszty) kuchni obdarowanego. To byłoby
    dosyć niefrasobliwe i raczej świadczyłoby o braku wyczucia.

    > I widze że zmywarka 60cm to optymalne rozwiązanie- w 45cm pomimo niedużej rodziny
    byłby kłopot zmiescic wszystko z całego dnia.

    Też mam dużą, na 13 kompletów i to sobie chwalę, ale ja od zawsze
    planowałam, ze będę miała zmywarkę. I mam, od 17 lat.

> [...]
    ale po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian

    To akurat bez sensu wg mnie. Zmywarkę nastawiam na noc, rano opróżniam. I
    jest gotowa do zapełnienia w dzień.

    (by XL)

  • 6. Data: 2012-10-02 18:02:00
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-10-02 16:58, obywatel Kris uprzejmie donosi:

> [...]
    ale po przemyśleniu stwierdzam że wart rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian

    Ciekawe rozwiązania. I szafki na naczynia już niezbyt potrzebne.

    qr.a

  • 7. Data: 2012-10-02 18:21:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 18:02:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
    funkcjonalnie duża wygoda.

    > Ciekawe rozwiązania. I szafki na naczynia już niezbyt potrzebne.

    A tam, idźmy dalej, można sobie jeszcze ze dwie kupić - bo przeciez zdarzy
    się od casu do czasu jakieś przyjęcie, a i w czymś trzeba umyć warzywa i
    owoce - to już i zlewozmywaka nie trza mieć ;-PPP
    (by XL)

  • 8. Data: 2012-10-03 08:55:27
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    > Można zabudować ją nie tylko pod zlewem, ale co modne ostatnio i wygodne,
    > tzw słupku - nad innymi urządzeniami (pralką, piekarnikiem), a na niej
    > jeszcze jakaś szafka.

    Tyle, że mniejsza o dopływ. Problemem jest odpływ wody. Za dużo
    kombinowania- i nie zawsze wykonalne.

  • 9. Data: 2012-10-03 10:15:27
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    budowanie, początku mnie smieszył ale po przemyśleniu stwierdzam że wart
    rozwazenia. Uzytkowo koszt bez zmian funkcjonalnie duża wygoda.
    =======================================

    Wszystko to ja przerabiałem. Czasem trzeba koniecznie coś umyć w
    zlewozmywaku- gary czy coś na szybko- i musi być druga komora. Albo coś się
    chłodzi w pierwszej, a trzeba wylać cos do zlewozmywaka, etc. Na dłuższą
    metę- to problem. Mamy obecnie 1,5 komory- najlepiej spełnia swoją funkcję.
    Bo to i małe, i zawsze jest gdzie coś wylać albo bez problemów nabrać wody.
    Jeśli chodzi o stawianie piekarnika nad zmywarką- to ze zdziwieniem
    dowiedziałem się, że nei wolno. I mimo odwołań- zabrali mi gwarancję na
    piekarnik elektryczny- mimo, że jego awaria nie miała nic wspólnego ze
    zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
    buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

  • 10. Data: 2012-10-03 11:15:28
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-10-03 10:15, Chiron pisze:
> [...]
    > zmywarką. No ale podawali mi przepisy, które tego zabraniają- para wodna
    > buchająca z otwartej zmywarki koroduje piekarnik.

    A mógłbyś podać trochę więcej szczegółów? Jakie przepisy? Jakieś ogólne
    czy z instrukcji/gwarancji? Jaka marka sprzętu? Ile lat temu to było?

    Dziwię się bo dlaczego piekarnik miałby korodować skoro jest emalia +
    inox? Czym się różni buchnięcie pary ze zmywarki od buchnięcia pary z
    otwartych drzwiczek piekarnika po upieczeniu np pizzy?