  • 1. Data: 2012-09-26 08:49:26
    Temat: Pralka
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Polećcie ludzie tanią pralkę, bo mi się... wiadomo :]

    Naprawa "elektrotamczegoś" 350 zł, trzeba nową.

    Piorę 1-2 w tyg. 1, w porywach dwie osoby. Zupełnie się na tym nie znam.
    Wymagania mam, żeby prała :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-09-26 13:55:15
    Temat: Re: Pralka
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 08:49:26 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Polećcie ludzie tanią pralkę, bo mi się... wiadomo :]
    >
    > Naprawa "elektrotamczegoś" 350 zł, trzeba nową.
    >
    > Piorę 1-2 w tyg. 1, w porywach dwie osoby. Zupełnie się na tym nie znam.
    > Wymagania mam, żeby prała :)

    Mam tę:
    http://www.ceneo.pl/15820861;0280-0.htm
    Polecam - fajna rzecz, bo ma wymienne łożyska, a ponadto można edytowac
    programy (temperatura, dodatkowe płukanie, obroty, ilość płukań i takie tam
    - ustawianie osobnymi guzikami).
    Poniżej na stronie inne "samsungi", tańsze, też na pewno dobre:
    http://www.ceneo.pl/Pralki;0112-0;szukaj-samsung+pra
    lka.htm
    (by XL)

  • 3. Data: 2012-09-26 14:15:24
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Ha! Też mam Samsunga, takiego:

    http://beta.ceneo.pl/14236464

    Do tego, co powyżej dodam, że cichutka, a najbardziej w niej lubię program 15 min.
    :-) Wahałam się, czy tak mało czasu wystarczy na pranie - ale jednak!

    Ania

  • 4. Data: 2012-09-26 15:43:41
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 26 Sep 2012 05:15:24 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
    :-) Wahałam się, czy tak mało czasu wystarczy na pranie - ale jednak!

    Dziękuję Paniom, jest to już jakiś trop :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2012-09-26 19:08:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 05:15:24 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
    :-) Wahałam się, czy tak mało czasu wystarczy na pranie - ale jednak!

    Nio, moja też ma ten 15-minutowy programik, no i, o czym nie wspomniałam,
    ustawianie opóźnionego prania tyż :-)

    (by XL)

  • 6. Data: 2012-09-26 21:44:59
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 26 Sep 2012 19:08:52 +0200, Ikselka napisał(a):

    :-) Wahałam się, czy tak mało czasu wystarczy na pranie - ale jednak!

    > Nio, moja też ma ten 15-minutowy programik, no i, o czym nie wspomniałam,
    > ustawianie opóźnionego prania tyż :-)

    Ta tańsza od Czeremchy też ma te cuda, więc akurat stanęło że ją zamówiłem
    właśnie.

    Mnie to w ogóle potrzebny jest jeden guzik "pierz teraz".

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 7. Data: 2012-09-26 23:32:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 21:44:59 +0200, Kapsel napisał(a):

> [...]
    > właśnie.
    >
    > Mnie to w ogóle potrzebny jest jeden guzik "pierz teraz".

    To tak jak mojemu Mężowi telefon komórkowy: <dzwoń>/<odbierz> :-)
    (by XL)

  • 8. Data: 2012-09-27 13:05:06
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 26 września 2012 08:49:12 UTC+2 użytkownik Kapsel napisał:
> [...]
    >

    > Naprawa "elektrotamczegoś" 350 zł, trzeba nową.
    >

    > Piorę 1-2 w tyg. 1, w porywach dwie osoby. Zupełnie się na tym nie znam.

    Jak byś był z Łodzi lub okolic to znajomy ma do sprzedania pralkę. To jakiś Bosch z
    górnej półki. Pralka ma dwa lata i nigdy nic w niej nie uprano. Stoi w fabrycznym
    opakowaniu. Taki nie udany zakup. Miałbyś wysokiej klasy pralkę za cenę taniej.

  • 9. Data: 2012-09-27 13:38:14
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Thu, 27 Sep 2012 04:05:06 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    opakowaniu. Taki nie udany zakup. Miałbyś wysokiej klasy pralkę za cenę taniej.

    Miałbym, gdybym, ale jam ze Śląska (no prawie), a do tego już zamówiłem
    Samsunga poleconego wyżej.

    Niemniej dzięki za pomoc.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2012-09-27 13:42:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 13:38:14 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Miałbym, gdybym, ale jam ze Śląska (no prawie), a do tego już zamówiłem
    > Samsunga poleconego wyżej.

    Wspomniana pralka Bosch może i z górnej półki, tyle że skoro stoi dwa lata,
    to już jest bez gwarancji, zatem średnio przydatna - równie dobrze może się
    zepsuć zaraz i wtedy odpowiednio do marki (czyt. DUŻO) dopłacasz za
    naprawę. Lepiej kupić tańszą, a na gwarancji i nie masz czego żałować.
    (by XL)