  • 1. Data: 2012-09-24 19:47:45
    Temat: trudność ze znalezieniem pasujacego śmietnika
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    potrzebuję kosza do kuchni, mam do dyspozycji
    szerokość: 27cm, wysokość: 50cm no i długość: 36cm

    wszędzie szukam i nic, raczej są szersze aniżeli dłuższe
    wiec gdybym wstawił otwierałyby się nie w tę stronę

    mi potrzeba coś takiego: http://hiho.pl/zlotowinfo/g.png

    erator/

  • 2. Data: 2012-09-24 22:53:14
    Od: k...@v...pl

    W dniu poniedziałek, 24 września 2012 19:47:44 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]
    >

    > wszędzie szukam i nic, raczej są szersze aniżeli dłuższe
    >
    > wiec gdybym wstawił otwierałyby się nie w tę stronę

    erator/

    > http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

    W makro kupiłem 28 szeroki 36 długi 55 wysoki.

  • 3. Data: 2012-09-28 22:19:34
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > W makro kupiłem 28 szeroki 36 długi 55 wysoki.
    mi na to szafki nie pozwolą

    najwyraźniej trzeba mi skoczyć do spawacza
    stelaz, max cienka blaszka dookola i tyle

    erator/

  • 4. Data: 2012-09-28 22:28:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 22:19:34 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > mi na to szafki nie pozwolą

    Mam pod zlewem dosuć wysoki prostopadłoscienny karton o grubych ściankach,
    o wymiarach takich, jak mi pasuje - wkładam do niego worek śmieciowy i
    voila. Kiedy się wypełni, worek wyjeżdża, a karton czyściutki.
    Oczywiście nie służy do skłąaowania odpadków kuchennych, lecz tylko do
    "suchego". Służy świetnie, już parę lat "jadę" na kartonach, które od czasu
    do czasu wymieniam, jak się nieco zdefasonują. Ekonomicznie wypełniają
    zadaną przestrzeń w szafce, pozostawiając odpwiednio sporo miejsca na całą
    resztę podzlewozmywakowego bogactwa.
    I mam w nosie te "cudownosci" z plastiku, które moze i ładne, ale nijak się
    mają do mojej szafki i wygody.
    (by XL)