  • 1. Data: 2012-09-24 10:26:42
    Temat: Szukam namiarów na naklejki na ścianę!
    Od: Gruby Kij <g...@g...com>

    Ktoś może wie, gdzie w Warszawie lub okolicach (ewentualnie w Poznaniu lub Gdańsku)
    można kupić naklejki na ścianę, takie mniej więcej jak te, o których poczytałem na
    stronie: http://www.hometrendy.pl/wyposazenie/dekoracje/hobby
    -naklejone-na-scianie/
    Z góry dzięki za info ;)

  • 2. Data: 2012-09-25 01:37:15
    Temat: Re: Szukam namiarów na naklejki na ścianę!
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-24 10:26, Gruby Kij pisze:

> [...]
    można kupić naklejki na ścianę, takie mniej więcej jak te, o których poczytałem na

    Nie wiem czy akurat takie, ale sprawdź w necie (namiary z dodatku do
    Czterech Kątów z 04'11):
    dekornik.pl
    naklejkiscienne.pl
    naklejkolandia.pl