  • 11. Data: 2012-09-27 18:08:23
    Temat: Re: Pralka
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Jak byś był z Łodzi lub okolic to znajomy ma do sprzedania pralkę. To
    > jakiś Bosch z górnej półki. Pralka ma dwa lata i nigdy nic w niej nie
    > uprano. Stoi w fabrycznym opakowaniu. Taki nie udany zakup. Miałbyś
    > wysokiej klasy pralkę za cenę taniej.

    wstydziłbyś sie tak wciskać komuś stary sprzęt po gwarancji który nawet nie
    wiadomo czy jeszcze działa.
    Pomijajac że równie dobry sprzęt można przeciez kupoic w chinach za 1/5 tej
    ceny.

  • 12. Data: 2012-09-27 18:51:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 18:08:23 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
    > wiadomo czy jeszcze działa.
    > Pomijajac że równie dobry sprzęt można przeciez kupoic w chinach za 1/5 tej

    Tyle, że podróż do Chin w te i nazad sporo kosztuje, nosz byłaby to
    najdroższa pralka świata... :-D
    (by XL)

  • 13. Data: 2012-09-27 20:28:00
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-27 18:51, Ikselka pisze:

    > Tyle, że podróż do Chin w te i nazad sporo kosztuje, nosz byłaby to
    > najdroższa pralka świata... :-D

    Wystarczy zamówić u chińskiego sprzedawcy :>

  • 14. Data: 2012-09-27 21:29:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Sep 2012 20:28:00 +0200 osobnik zwany Aicha napisał:

    > Wystarczy zamówić u chińskiego sprzedawcy :>

    z tych ofert typu pralaka 50zł + transport 1500zł?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2012-09-28 00:39:01
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-27 21:29, masti pisze:

    > z tych ofert typu pralaka 50zł + transport 1500zł?

    Nie wiem, ja zamawiałam 5000 szt. towaru co pół roku :)
    Ale nie były to pralki.

  • 16. Data: 2012-09-28 01:19:37
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2012 20:28:00 +0200, Aicha napisał(a):

    > Wystarczy zamówić u chińskiego sprzedawcy :>

    Bo on w odróżnieniu od nas ma darmowy transport?
    :->
    (by XL)

  • 17. Data: 2012-09-28 01:20:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 00:39:01 +0200, Aicha napisał(a):

    > Nie wiem, ja zamawiałam 5000 szt. towaru co pół roku :)
    > Ale nie były to pralki.

    Wolę się nie domyślać, co.
    (by XL)

  • 18. Data: 2012-09-28 01:27:14
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-28 01:20, Ikselka pisze:

    > Wolę się nie domyślać, co.

    I dobrze. Bo byś się zdziwiła :)

  • 19. Data: 2012-09-28 02:22:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2012 01:27:14 +0200, Aicha napisał(a):

    > I dobrze. Bo byś się zdziwiła :)

    Do własnego użytku? //he he
    (by XL)

  • 20. Data: 2012-09-28 23:10:07
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-28 02:22, Ikselka pisze:

    > Do własnego użytku? //he he

    Wiemy, że Tobie się wszystko kojarzy z seksem, ale niestety, to były
    kontaktrony z kilkumetrowymi kablami :P