  • 1. Data: 2010-09-13 08:58:00
    Temat: malowanie dachu gontowego - jak i za ile?
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    jestem posiadaczem domu z dachem gontowym (świerk), ogólnie koło 200m2 o
    nachyleniu ok 55stopni, ma juz z 25 lat ale sie jeszcze dobrze trzyma(dobrze
    zakonserwowany) jednak pasowałoby na nowo zabezpieczyc zeby jeszcze
    nastepnych pare lat posiedział. no i tu pytanie jak sie za to zabrac - myjka
    ciśnieniowa zeby zmyc wierzchnią warstwę próchna i porostów a potem malowac?
    coś godnego polecenia? no i pytanie, ile "fachofcy" biorą za taką usługę, bo
    nie wiem jak sie dogadywać z kumplem górołazem ;P no bo uważam ze
    najwygodniej to byłoby po tym dachu na linie łazic...

  • 2. Data: 2010-09-14 13:06:28
    Temat: Re: malowanie dachu gontowego - jak i za ile?
    Od: Inwestor W-wa <i...@v...pl>

    Na http://www.youtube.com/watch?v=0MiGrLcS-gE
    możesz zobaczyć jak robią to Amerykanie.. poczytaj też dyskusję pod
    filmem i decyduj się sam :)