  • 1. Data: 2010-01-07 08:36:12
    Temat: mango
    Od: Aabacus <a...@t...pl>

    Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym gadżetem?

  • 2. Data: 2010-01-07 09:48:44
    Temat: Re: mango
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Aabacus" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym gadżetem?
    Tak.

    Potem można to kupić w normalnych sklepach za pół ceny. A może i za ćwierć.
    Przykładowo WonderMaxx, który u nich był za 400PLN po roku był w Tesco za
    100 PLN.

  • 3. Data: 2010-01-07 13:26:47
    Od: "Krzysztof" <k...@g...pl>

    Watpie zeby sie zglosili klienci nabici w butelke.Raczej bedzie panowac
    wielkie milczenie jakdbyby nigdy nikt nic nie kupil

  • 4. Data: 2010-01-07 14:11:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Aabacus wrote:
    > Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym
    > gadżetem?

    a co to jest to mango? ;-)

  • 5. Data: 2010-01-07 16:43:44
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-07 15:11, Marek Dyjor pisze:
    > a co to jest to mango? ;-)
    Taki owoc, np http://importfood.com/media/mango1l.jpg
    ;)

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 6. Data: 2010-01-07 16:53:33
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > a co to jest to mango?   ;-)

    Taki program w telewizji publicznej. Za pomocą niego telewizja publiczna
    realizuje swoją misję.

  • 7. Data: 2010-01-07 21:15:25
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał
    > Taki owoc, np http://importfood.com/media/mango1l.jpg
    > ;)

    faceci...........

    kobieta by powiedziała - KOLOR ;))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 8. Data: 2010-01-07 21:55:38
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-07 22:15, basti78 pisze:

    > Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał
    >

    > faceci...........
    >
    > kobieta by powiedziała - KOLOR ;))))))))))))))

    ??? To istnieje kolor MANGO?

    AW

  • 9. Data: 2010-01-07 22:09:43
    Od: "JBP" <t...@o...pl>

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ??? To istnieje kolor MANGO?

    Skoro istnieje morelowy, brzoskwiniowy, pomarańczowy, cytrynowy, kiwi,
    zielone jabłuszko, wiśniowy, itd.itd., to może być i kolor mango ;)

    JBP

  • 10. Data: 2010-01-08 01:34:05
    Od: "G." <g...@g...com>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie, ale udało mi się kupić kombiwar taki jak w reklamie w normalnym sklepie
    nie za 599 zł tylko 229 zł, już długi czas myślałem o takim urządzeniu.
    Tylko jakoś nie chciało, nie byłem zdecydowany kiedy go kupić. Tak, że
    czasami warto pooglądać, a potem iść do sklepu normalnego z normalnymi
    cenami i kupić. Ale swoją drogą, to cena ta z Mango musi być taka, wszak za
    reklamy w TV się płaci. ;)