  • 11. Data: 2010-01-08 08:22:40
    Temat: Re: mango
    Od: "Kasia" <k...@T...pl>

    Tak. :) Ale to było kilka lat temu.

    Kasia

  • 12. Data: 2010-01-08 20:21:20
    Od: "smiechu" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Skoro istnieje morelowy, brzoskwiniowy, pomarańczowy, cytrynowy, kiwi,
    > zielone jabłuszko, wiśniowy, itd.itd., to może być i kolor mango ;)
    A bolerko?
    Jaki to kolor?
    pozdr
    smiechu

  • 13. Data: 2010-01-09 21:52:52
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    G. pisze:

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie, ale udało mi się kupić kombiwar taki jak w reklamie w normalnym
    > sklepie nie za 599 zł tylko 229 zł, już długi czas myślałem o takim
    > urządzeniu. Tylko jakoś nie chciało, nie byłem zdecydowany kiedy go
    > kupić. Tak, że czasami warto pooglądać, a potem iść do sklepu normalnego
    > z normalnymi cenami i kupić. Ale swoją drogą, to cena ta z Mango musi
    > być taka, wszak za reklamy w TV się płaci. ;)

    Z tego co wiem, właścicielem Mango jest TVN, i dopiero co jeden z jego
    pazernych "kreatorów naszej rzeczywistości" był się przejechał na tamten
    świat.
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy

  • 14. Data: 2010-01-11 12:46:03
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 23:09:43 +0100, JBP napisał(a):
    > Skoro istnieje morelowy, brzoskwiniowy, pomarańczowy, cytrynowy, kiwi,
    > zielone jabłuszko, wiśniowy, itd.itd., to może być i kolor mango ;)

    Tak samo istnieje też biegun wschodni i zachodni ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944