  • 11. Data: 2013-03-20 17:11:34
    Temat: Re: mocowanie masztu do czapki komina
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    morghul wrote:
    > Raczej odpada, trochę się tego namontowałem i przy mocniejszym
    > ściśnięciu opaski na narożnikach będzie się zapadać. Jak ktoś już
    > wspomniał, można podłożyć kątowniki tylko że z czasem i one mogą
    > siąść zresztą Ty nie masz za bardzo tam miejsca na dwie opaski. Jeśli
    > masz strych to dachówka z przepustem i rura zamocowana do podłogi na
    > strychu.

    są specjal;ne opaski do kominów... na krawędziach idą podkładki z kątownika.

  • 12. Data: 2013-03-20 20:21:33
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor"
    > są specjal;ne opaski do kominów... na krawędziach idą podkładki z kątownika.

    Pokaż na obrazku jeśli możesz bo nie widziałem takich gotowców.

    --

    morghul

  • 13. Data: 2013-03-21 21:54:29
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Witam
    > Potrzebuje zamontowac maszt przy tym kominie :
    > http://naoku.com.pl/temp/kominmaszt.jpg
    > Masz ma byc okolo 1.5m nad komin i na nim na gorze mala czasza 40cm(antena
    > kierunkowa 5ghz) a na dole czasza tv sat Do sciany bocznej komina
    porzadnie
    > zrobic wydaje mi sie ze sie nie da - styropianu jest tam min 10cm a
    wiertlo
    > wchodzi w pustak jak w maslo. > Moze jakies inne opcje ?
    > Pozdrawiam

    Może takie coś:
    http://www.youtube.com/watch?v=Fq_kMKq_wyc
    w/k

  • 14. Data: 2013-03-21 21:57:36
    Od: Adam Piłat <k...@g...com>

> [...]
    tylko że z czasem i one mogą siąść zresztą Ty nie masz za bardzo tam miejsca na dwie

    Mam jeszcze taki komin :
    http://naoku.com.pl/temp/komin2/
    Tutaj tez chyba troche slabo z opaskami - odleglosc pomiedzy dolna a gorna to ok
    35cm.

    Mam jeszcze jeden dosc odwazny pomysl. W tym kominie na w/w linku mam jeden ktory
    napewno nie bedzie uzywany - oryginalnie w planie byl do kominka w pokoju na 1p -
    idzie przez 1p i poddasze uzytkowe. Kominka wsadzac tam na 100% nie bede - zreszta w
    zwiazku z tym mam juz w nim jedna rurke od centralnego odkurzacza :)
    Problem o tyle ze od bylej wyczystki tego komina gdzie moglbym zamocowac maszt do
    podlogi do gory tego komina to bedzie z 7m :)

    Chyba jednak sobie odpuszcze - i zamontuje ewentualnie tylko and sat na tych opaskach
    i katownikach na calej wysokosci na naroznikach.

  • 15. Data: 2013-04-09 00:06:45
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > podłożyć >kątowniki tylko że z czasem i one mogą siąść zresztą Ty >nie
    > masz za bardzo tam miejsca na dwie opaski.

    Udalo sie dzis zamontowac maszt - zobaczymy na jak dlugo :) ?
    Kupilem profil aluminiowy 60x40. Pocialem na 4 sztuki Otwornica wycialem
    styropian i wsadzilem dystanse z łącznikow pcv rur 50mm z zaslepkami.
    Zostalo mi troche wylewki wiec dodatkowo zalalem je wsrodku.
    Profile przykrecilem kołkami przez dystanse i sciagnelem je 4rema
    gwintsztangami 12mm.
    Kilna marnych zdjec komorka tutaj :
    https://picasaweb.google.com/114414994408758743878/M
    aszt