  • 61. Data: 2012-06-29 15:10:13
    Temat: Re: mocowanie skrętki do ściany za pomocą zszywek
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    news:4feda09e$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    > Różnie.
    > Trochę flexem nacinając 2 paski o różnym rozstawie i potem mlotkiem
    > (wiertarką znaczy) wyciagalem środek, a trochę pożyczoną bruzdownicą i
    > potem młotkiem analogicznie.
    >
    > Mam także nieużywany ręczny rylec do bruzd w bk z asortymentu solbetu
    > jeśli chcesz mogę sprzedać za np. polowe ceny nowego.
    > http://www.solbet.pl/img/34253aa7_large.jpg

    Dzięki za propozycję odsprzedaży. W razie czego się zgłoszę. Póki co chyba
    jednak fleksem spróbuję. Szkoda, że bruzdownice są takie drogie...

  • 62. Data: 2012-06-29 15:13:16
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jsk9fn$m0p$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Dzięki za propozycję odsprzedaży. W razie czego się zgłoszę. Póki co chyba
    > jednak fleksem spróbuję. Szkoda, że bruzdownice są takie drogie...

    A może taka przystawka do wiertarki by się sprawdziła?
    http://allegro.pl/przystawka-do-wiertarki-do-rowkowa
    nia-ii-gatunek-i2447128153.html

    Używał ktoś?

  • 63. Data: 2012-06-29 15:34:58
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-29 15:13, brunet.wp pisze:
    > Używał ktoś?

    Eeee... a co jak bedziesz potrzebował szersze rowki na więcej niż 1 przwód?
    Leć flexem, idzie piorunem.

    A bruzdownicę można pożyczyć np. w ramirencie o ile jest gdzieś obok
    Ciebie. Jeśli masz juz ustalone trasy przewodów to pożyczasz na 1 dzień
    i po sprawie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2012-06-30 00:02:10
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "cation" <c...@w...pl> wrote in message

> [...]
    om-centrala-alarmowa-plc-pomiar-temperatury-termosta
    ty-obsluga->przez-internet-z-pc-i-komorek-z-androide
    m.html

    > No właśnie, jak z 21 linii zrobić 84, choć pomysł z tym PLC fajny. Jakbym
    > sam to robił to i tak dałbym po kablu od czujki i łączenia w centrali, no

    Znalazłem pełniejszy PDF:
    http://www.elkom.com.tw/m/PLC2011A0_PLC2011B0_PLC201
    1C0_circuits.pdf

    Tam są rysunki w zależności czy chcesz obwodem sterować czy nie, jakłączyć
    1-Wire, jak robić regulatory temperatury, i najważniejsze jak podłączać
    okna.