  • 1. Data: 2009-05-19 08:02:51
    Temat: montaz parapetow -wylewka
    Od: "ribr" <r...@p...onet.pl>

    musze wylac pod parapety okolo 2-3 centow wylewki i tu pytanie ciagnac ja do
    okna nad ociepleniem czy do ocieplenia i podwyzszyc ocieplenie o te 2 centy

    pz

  • 2. Data: 2009-05-19 19:45:32
    Temat: Re: montaz parapetow -wylewka
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "ribr" <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > musze wylac pod parapety okolo 2-3 centow wylewki i tu pytanie ciagnac ja
    > do
    > okna nad ociepleniem czy do ocieplenia i podwyzszyc ocieplenie o te 2
    > centy

    EJJJJ nic tam nie wylewaj!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Będzie przewodziło zimno. Uzupełnij to albo najlżejszym ytongiem albo samym
    styropianem i pianą albo ciśnieniowo impregnowanym drewnem.