  • 1. Data: 2009-05-18 20:01:34
    Temat: Wełna mineralna GUARDIAN
    Od: "michalski" <m...@o...eu>

    Witam,
    Miał ktoś cos do czynienia z tym wynalazkiem? Jakieś opinie?
    Pozdr
    --
    michalski

  • 2. Data: 2009-05-19 16:10:59
    Temat: Re: Wełna mineralna GUARDIAN
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "michalski" <m...@o...eu> wrote in message
    > Witam,
    > Miał ktoś cos do czynienia z tym wynalazkiem? Jakieś opinie?

    Posłuchaj mnie starego poszkodowanego :-)

    Wełna mineralna czy szklana nie ma żadnego znaczenia. Jaką kupisz taka
    będzie. Ważniejsze od jej grubości i jakości jest jej położenie i
    przemyślenie jak zrobić to dobrze. I dopilnowanie czy robotnicy nie lecą
    sobie !!!

  • 3. Data: 2009-05-19 23:24:31
    Od: "michalski" <m...@o...eu>

    "kiki" <s...@s...ss> wrote in message news:guulm2$ouo$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > będzie. Ważniejsze od jej grubości i jakości jest jej położenie i
    > przemyślenie jak zrobić to dobrze. I dopilnowanie czy robotnicy nie lecą

    To oczywista oczywistosc :). Mnie bardziej interesuje co to za twor. Na
    stronie dystrybutora pisza ze to "mata z wełny szklanej". Za to np na
    aukcjach z rockwoolem pisza "wełna mineralna szklana w postaci maty". No i z
    technicznego punktu widzenia - czy w obu przypadkach to jest ten sam
    materiał??? Bo cena diametralnie rózna. No i jak zwykle haczyka szukam.;)
    pozdr.

    --
    michalski, gdynia

  • 4. Data: 2009-05-20 00:32:29
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > z technicznego punktu widzenia - czy w obu przypadkach to jest ten sam
    > materiał??? Bo cena diametralnie rózna. No i jak zwykle haczyka szukam.;)

    Jedno to wata szklana drugie to wata kamienna. Jedna i druga może występować
    jako taka badziej wata lyb bardziej jak mata. Kup to co tańsze i zrób
    dokładnie ocieplenie żeby cię ekipa nie oszukała na robociźnie. Muszą
    uszczelnić wszystko odpowiednio od wiatru, pary itd... wepchać wełne w
    profile i w oggóle zrobic ocieplenie całości jak należy.
    Inaczej lipa.