  • 1. Data: 2009-05-18 12:47:11
    Temat: BERETTA KOMPAKT GREEN 25S e.s.i. KONDENSACYJNY 1-Funkcyjny
    Od: kamaya <k...@i...pl>

    Witam, zamierzam taki kocioł u siebie zainstalować wraz za modułem dwóch
    stref grzewczych - CONNECT AT - BT, chce to połączyć z kominkiem z
    płaszczem wodnym, czy ktoś może powiedzieć coś wiecej na temat tego
    kotła jakieś wady ? zalety? a może powinienem zainwestować w coś innego?
    domek z poddaszem użytkowym 145 m2, na dole ogrzewanie podłogowe.

  • 2. Data: 2009-05-18 19:18:20
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    kamaya pisze:
> [...]
    > kotła jakieś wady ? zalety? a może powinienem zainwestować w coś innego?
    > domek z poddaszem użytkowym 145 m2, na dole ogrzewanie podłogowe.

    Ja mam 29 esi z zasobnikiem. Starsza wersja tego co piszesz.
    Generalnie OK, choć po paru latach zaczął się buntować wentylator.
    Pan magik coś tam pokręcił, wziął 50zł i wygląda , że jest OK.

    BR
    Igus'