  • 1. Data: 2009-05-18 14:57:42
    Temat: Oczyszczalnia przydomowa - Warszawa
    Od: Mat <m...@g...com>

    Witam,

    czy ktoś może polecić jakąś firmę profesjonalnie montującą
    oczyszczalnie przydomowe operującą w okolicach Warszawy ?

    Z góry dziękuję
    Mat

  • 2. Data: 2009-05-19 06:48:38
    Temat: Re: Oczyszczalnia przydomowa - Warszawa
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
[...]

    zamontuj sobie sam, nie jest to duza filozofia,
    ew. zaproponuj stawkę to moge przyjechac Ci to zrobic jak bedzie
    interesująca

    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2009-05-19 10:13:04
    Od: Mat <m...@g...com>

    On 19 Maj, 08:48, "Przemek" <e...@v...pl> wrote:

    > zamontuj sobie sam, nie jest to duza filozofia,
    > ew. zaproponuj stawkę to moge przyjechac Ci to zrobic jak bedzie
    > interesująca

    A skąd wiesz że poziom wód gruntowych na to pozwala ?
    Na przyszłość polecam czytanie tekstu ze zrozumieniem - nie
    odpowiedziałeś na moje pytanie.

    Mat

  • 4. Data: 2009-05-19 10:45:33
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Mat" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    A skąd wiesz że poziom wód gruntowych na to pozwala ?
    Na przyszłość polecam czytanie tekstu ze zrozumieniem - nie

    poziom wód określi Ci geotechnik, a nie montazysta oczyszczalni
    zawsze można tez nadsypać piachu i drenaż zrobić wyżej,
    jesli jeszcze niczego nie kupiles to spojrz na http://ekorol.net.pl, lub
    poszukaj ich na allegro
    ja mam taką oczyszczalnię, zamontowalem sam, poziom wod mam <2,5 m

    pozdr
    p.