  • 11. Data: 2010-01-09 13:12:20
    Temat: Re: mury zew i nosne z czego
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:hi9um6$ske$1@opal.futuro.pl...

    > Nikt ci tego w tym kraju nie wykona jak należy,

    A więc sam przyznałeś że to wina wykonawcy że u ciebie wieje.

    Marek

  • 12. Data: 2010-01-09 20:08:27
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Wiejące gniazdka i zimne ściany to efekt złego wykonania a nie materiału.
    > Jakl ci hydraulik spieprzy robotę i będzie kapało to też powiesz że
    > kiepskie są rury ?

    Kiki to rowny chlop, ale czasami jak mu sie co upitoli to mimo wielu
    merytorycznych dyskusji udowadniajacych, ze jednak nie do konca ma racje
    bedzie glosil te same tendencyjne opinie do konca swiata i jeden dzien
    dluzej. Jemu wieje wiec material jest be.
    Ja mam 44 1W i nic mi nigdzie nie wieje, kompletnie nic. Sciany sa wszystkie
    tak samo cieple. Niestety to co Kiki pisze w tym temacie to kompletna
    ignorancja roznych przytaczanych argumetow wczesniej. Nic na to nie
    poradzimy, wiec musimy w ciszy i skupieniu wysluchac kolejny raz bladzenia
    nieglupiego faceta.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2010-01-09 20:17:29
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Maniek4 pisze:
    [..]

    wiec musimy w ciszy i skupieniu ...

    Sorry, ale powstrzymać się jakoś nie mogę...

    Zakrawa mi to trochę na fanatyzm religijny... :-D
    Już kiedyś w swoim życiu takie teksty słyszałem...

    pozdr
    robercik-us

  • 14. Data: 2010-01-09 20:39:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > wiec musimy w ciszy i skupieniu ...
    >
    > Sorry, ale powstrzymać się jakoś nie mogę...
    >
    > Zakrawa mi to trochę na fanatyzm religijny... :-D
    > Już kiedyś w swoim życiu takie teksty słyszałem...

    Nie lapie szczerze mowiac...
    Jak Kiki pisze ugruntowane w glowie teorie to coz nam pozostalo?? :-)
    Choc bys nie wiem jak tlumaczyl to jak bys z obrazem gadal. Wygada sie i
    znow bedzie normalnie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2010-01-09 21:40:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Kiki oczywusie po raz kolejny chwalisz się wszystkim na grupie swoją
    > totalną niewiedzą.
    > Poryzowany znaczy że pustak nie jest z czystej gliny lecz zawierając
    > mikropory. Jednym ze sposobów jest mieszanina gliny z palnymi składnikami
    > np. trocinami. Podczas wypalania pustaka trociny wypalają się
    > pozostawiając pęcherzyki powietrza.
    Oj mądralo
    A gdzie Kiki napisal że poryzowany to z gliny zy coś w tym stylu itp?
    Napisał tylko ze sprawiaja wiecej kłopotów. a to fakt

  • 16. Data: 2010-01-09 21:43:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Oj mądralo
    > A gdzie Kiki napisal że poryzowany to z gliny zy coś w tym stylu itp?
    > Napisał tylko ze sprawiaja wiecej kłopotów. a to fakt

    Dobrze napisal bo Kiki piszac "poryzowany" ma na mysli pionowe dziury w
    pustaku a to nie to samo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2010-01-09 22:01:00
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze napisal bo Kiki piszac "poryzowany" ma na mysli pionowe dziury w
    > pustaku a to nie to samo. :-)
    Ja napisałem 'co Kiki napisał' a Ty "co Kiki mial na myśli'
    A co kiki miał na mysli to wie tylko Kiki;)

  • 18. Data: 2010-01-09 22:06:26
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Ja napisałem 'co Kiki napisał' a Ty "co Kiki mial na myśli'
    > A co kiki miał na mysli to wie tylko Kiki;)

    Nie bardzo, bo pory w poryzowanej ceramice sa bardzo male, do tego sa
    zamkniete. Skoro pisze o wianiu w scianie to nie podejzewam nawet, ze piszac
    o wianiu ma na mysli wlasnie te male pory.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2010-01-10 02:07:59
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > ignorancja roznych przytaczanych argumetow wczesniej. Nic na to nie
    > poradzimy, wiec musimy w ciszy i skupieniu wysluchac kolejny raz bladzenia

    Ale mnie nie wieje tylko widziałem ile nerwów było z murowaniem tego szajsu,
    ile razy kazałem zdejmować warstwy ze szparami.

  • 20. Data: 2010-01-10 02:10:57
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > Nie bardzo, bo pory w poryzowanej ceramice sa bardzo male, do tego sa
    > zamkniete. Skoro pisze o wianiu w scianie to nie podejzewam nawet, ze
    > piszac o wianiu ma na mysli wlasnie te male pory.

    zamki miałem na myśli i poziomą spoinę, którrej nie zaklejają często zaprawą
    tylko muruja na dwa paski zaprawy. Nie dalej jak kilka naście dni temu ktoś
    dawał zdjęcia gdzie było widać zaprawę nakładaną pasmowo.