  • 1. Data: 2011-08-31 15:07:38
    Temat: na jakim etapie budować ścieżki i taras
    Od: Marras <m...@g...pl>

    Tak się zastanawiam na jakim etapie budowy zająć się budową chodników i
    tarasu?
    Na dniach zalewam podłogówkę i będę mógł powiedzieć, że dom jest w
    stanie zamkniętym z instalacjami.

    Zostają teraz podłogi, regipsy, drzwi wewnętrzne, kafelki, armatura,
    malowanie i ... chyba koniec :)
    Na zewnątrz muszę właśnie wytyczyć i zbudować taras, potem ścieżki i trawa.
    Taras będzie na ziemi, wyłożony jakimś ładnym brukiem.
    Kiedy najlepiej sie tym zająć?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2011-08-31 16:15:12
    Temat: Re: na jakim etapie budować ścieżki i taras
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marras napisał:
    > Kiedy najlepiej sie tym zająć?

    Ja myślę, że jak zrobisz grube prace wewnątrz.
    Ja taras zrobiłem gdzieś po wylewkach, ale nie mam go na gruncie, tylko
    na słupach. Wtedy właśnie chłopaki zrobili mi schodki przed drzwiami - z
    przodu i z tyłu.
    Miałem wewnątrz w zasadzie wszystko - no zabudowa poddasza wtedy nie
    była zrobiona.

    Tak sobie myślę, że robienie zagospodarowania podwórka - bo tym właśnie
    jest dla mnie to, o czym piszesz :-) - przed skończeniem prac
    budowlanych związanych z samym domem, nie ma sensu, bo tak naprawdę nie
    wiesz nigdy co jeszcze ciężkiego tam będzie musiało wjechać.

    pozdr
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-31 16:51:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 31 Sie, 17:07, Marras <m...@g...pl> wrote:

    > Kiedy najlepiej sie tym zająć?

    Po tynkach zewnetrznych / skonczeniu elewacji. Chyba ze chcesz miec
    zachlapana nowa kostke ;)
    pozdr.

    --
    Adam