  • 1. Data: 2011-08-31 15:48:16
    Temat: bardzo mały domek
    Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl>

    czy na domek o powierzchni 35,62 m2 też trzeba pozwolenie na budowę bo
    chcę taki stawiać na działce na wsi i słyszałam że do 35 m2 nie trzeba
    pozwolenia czy jakoś można przemycić te 0,62 m2 może ktoś
    podpowiedzieć.

  • 2. Data: 2011-08-31 16:16:24
    Temat: Re: bardzo mały domek
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wanda Ch. napisał:
    > czy jakoś można przemycić te 0,62 m2 może ktoś
    > podpowiedzieć.

    Nie sądzę...

  • 3. Data: 2011-08-31 16:35:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2011 17:48, Wanda Ch. pisze:
    > czy na domek o powierzchni 35,62 m2 też trzeba pozwolenie na budowę bo

    Nie.

    > chcę taki stawiać na działce na wsi i słyszałam że do 35 m2 nie trzeba

    Zapoznaj się z ustawą "Prawo Budowlane". Tak czy inaczej zgłoszenie
    będzie potrzebne.

    > pozwolenia czy jakoś można przemycić te 0,62 m2 może ktoś
    > podpowiedzieć.

    Nie.

  • 4. Data: 2011-08-31 17:35:22
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wanda Ch." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    >chcę taki stawiać na działce na wsi i słyszałam że do 35 m2 nie trzeba
    >pozwolenia czy jakoś można przemycić te 0,62 m2 może ktoś

    każdy budynek mieszkalny wymaga pozwolenia na budowę, nawet mały. Nie wymagają
    pozwolenia budynki gospodarcze - ale w takim zamieszkac oficjalnie nie bedzie mozna.
    Czyli zgłaszamy budowę budynku gospodarczego o powierzchni 35m2 (i nie wiecej), na
    załączonych do zgłoszenia planach te 0,62m2 ma zniknąć.

    b.

  • 5. Data: 2011-08-31 17:46:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.08.2011 19:35, Budyń pisze:

> [...]
    > budynku gospodarczego o powierzchni 35m2 (i nie wiecej),
    > na załączonych do zgłoszenia planach te 0,62m2 ma zniknąć.

    Primo: naucz się łamać wiersze.

    Secundo: 35m2 w gospodarstwach rolnych - "normalnie" 25m2 i to
    powierzchni _zabudowy_.

    Wszystko jest w ustawie i należy ją poczytać, bo jest sporo zmiennych
    (rodzaj działki, rodzaj budynku, wielkość budynku).