  • 1. Data: 2011-08-31 18:38:35
    Temat: raport z budowy - Film poklatkowy nr 3
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    zakonczyłem kolejny etap mojej budowy - film poklatkowy tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=1KNy_FkxKpU
    W sierpniu aparacik pstryknął milionową fotkę :-)

    etap 1 tu: http://www.youtube.com/watch?v=2F4XX_aOXis
    etap 2 tu: http://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    w tym roku moze jeszcze dach, sie zobaczy. Na razie budowa prowadzona "tymi ręcami",
    bez wpuszczania żadnych wykonawców. Ale do dachu fachowców wezmę :)

    Miłego oglądania.

    b.

  • 2. Data: 2011-08-31 19:21:00
    Temat: Re: raport z budowy - Film poklatkowy nr 3
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2011-08-31 20:38, Budyń pisze:
> [...]
    ręcami", bez wpuszczania żadnych wykonawców. Ale do dachu fachowców wezmę :)

    co ile klatkowałeś ??

    Mayky

  • 3. Data: 2011-08-31 19:33:51
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > co ile klatkowałeś ??

    olympus c2100 sterowany programem cam2com+jedno napisane makro i na stałe uruchomiony
    stary laptop jako serwer - klatka co 6 sekund. Wolałbym co 2, ale szybciej sie nie
    dało.

    b.

  • 4. Data: 2011-08-31 19:56:26
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 31 Sie, 20:38, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    ręcami", bez wpuszczania żadnych wykonawców. Ale do dachu fachowców wezmę :)

    hehe.. pamiętam tą śnieżną zawieruchę na początku maja :)

    a tak w ogóle to gratuluję - zarówno domku jak i pomysłu na film

    --
    PZDR
    Shaman

  • 5. Data: 2011-09-01 07:36:17
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    Budyń pisze:

    w tym roku moze jeszcze dach, sie zobaczy.
    Na razie budowa prowadzona "tymi ręcami", bez wpuszczania żadnych
    wykonawców.
    Ale do dachu fachowców wezmę :)

    Podoba mi się kreatywne wykorzystanie koparki w roli rusztowania/drabiny ;)

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 6. Data: 2011-09-01 17:18:52
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 31.08.2011 20:38, Budyń pisze:
    > zakonczyłem kolejny etap mojej budowy -

    napisz coś o domku. ile ma metrów kwadratowych? dlaczego sciany z
    drewna, skoro i tak fundament murowany. jak go ogrzejesz - bez komina?
    jakieś nowoczesne rozwiązania?

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-09-01 18:12:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 31 Sie, 20:38, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Miłego oglądania.

    Wypas, zupełnie jakbym oglądał budowę magazynu w Settlersach ;)

    Pzdr.
    L.

  • 8. Data: 2011-09-01 18:56:11
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 09:36, gont <g...@d...plusnet.pl> wrote:

    > Podoba mi się kreatywne wykorzystanie koparki w roli rusztowania/drabiny ;)

    Czekalem az oprze drabine na dachu koparki zeby skonczyc kleic styro
    na szczycie ale niestety zalatwil sobie rusztowanie ;(
    pozdr.

    --
    Adam

  • 9. Data: 2011-09-02 06:00:21
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > napisz coś o domku. ile ma metrów kwadratowych? dlaczego sciany z
    > drewna, skoro i tak fundament murowany. jak go ogrzejesz - bez komina?
    > jakieś nowoczesne rozwiązania?

    Założenia były takie
    - budynek o w miarę słusznej ale nie ogromnej powierzchni: wyszło 170m2 po podłogach,
    ze względu na wąska działkę jego szerokosc to 7m, ale długosc 15,5m. Projekt budynku
    własny.
    - energooszczedny ale bez wydawania na to kosmicznej kasy: ściany 20cm styro+14cm
    wełny w konstrukcji, podłoga 20cm styro, dach 30cm wełny. Drewniana konstrukcja ścian
    w niewielkim stopniu spowoduje ucieczką siepła w dół do chudziaka. Okna 3-szybowe,
    ale nie sam szczyt współczynników bo tam sa chore ceny. Planowana wentylacja
    mechaniczna z rekuperacją i duży kolektor słoneczny.
    - tani w budowie: prosty jak stodoła kształt, to znacznie potania budowę np dachu.
    -nigdzie mi sie nie spieszy, mam gdzie mieszkać - wobec tego mogę sobie pozwolić na
    eksperymenty :)

    czemu ściany z drewna? - bo tak :-) Nie boję sie konstrukcji drewnianej, mieszkam w
    kanadyjczyku. A drewno potrafię sam obrobić.
    Komin -będzie, własnie buduję ale to komin kominka rekreacyjnego a nie kotłowni. Tak
    własciwie nie wiem do konca czym bede ogrzewać - niedługo chyba robię dach a tam ma
    sie znaleźć duzy kolektor słoneczny, jesli by sie udało znacznie skrócić okres
    grzewczy to moze zostane przy ogrzewaniu prądem. Ale w drodze mam gaz sieciowy w
    razie "W".

    Z wynalazków: ramy okienne wypełniłem pianką jak w ramach okien do domu pasywnych.
    Tylko ze mnie to kosztowało 4x17zł za piankę.

    b.

  • 10. Data: 2011-09-02 19:07:12
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Budyń napisał:
    > Tylko ze mnie to kosztowało 4x17zł za piankę.

    No to się wybuliłeś na tą piankę :-)