  • 1. Data: 2011-08-30 15:47:05
    Temat: kontener magazynowy/morski
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    Macie może pomysł gdzie można tanio we Wrocku lub okolicy kupić lub
    wynająć kontener 4-6m magazynowy czy tam jak niektórzy określają morski?

    Cena za miesiąc najmu to jakieś 400zł, a ceny kupna są jakieś z kosmosu.
    Obdzwoniłem 'wyggoglowane' firmy ale to jakiś towar deficytowy, a jak
    już jest to wołają jakąś chorą cenę.

    --
    PW

    --
    Galeria Srebrnej Biżuterii
    Unikalne autorskie egzemplarze na zamówienie

  • 2. Data: 2011-08-30 16:50:14
    Temat: Re: kontener magazynowy/morski
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik PiWa napisał:
    > kupić lub wynająć kontener 4-6m magazynow

    A rzeczywiście potrzebujesz takiego kontenera??
    Ja na czas budowy postawiłem garaż blaszak - przywieźli mi i zamontowali.
    Kosztował wtedy 1400 zł. Zamawiałem w necie.

    pozdr.
    Robert G

  • 3. Data: 2011-08-30 16:56:06
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 18:50, robercik-us pisze:

> [...]
    > Ja na czas budowy postawiłem garaż blaszak - przywieźli mi i zamontowali.
    > Kosztował wtedy 1400 zł. Zamawiałem w necie.

    Tak kombinowałem że kontener można potem opchnąć bez problemu, a garaż
    to już niespecjalnie.

    --
    PW

  • 4. Data: 2011-08-30 18:24:13
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Aug 30, 5:47 pm, PiWa <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Cena za miesiąc najmu to jakieś 400zł, a ceny kupna są jakieś z kosmosu.
    > Obdzwoniłem 'wyggoglowane' firmy ale to jakiś towar deficytowy, a jak

    Chore to znaczy ile?
    Bo na pazzegro sa 6metrowe od 10kzl.
    Tansze pewnie by sie zdalo znalezc ale pewnie byly by dobrze
    zardzewiale.
    No i wynajem na rok to juz tyle co polowa czy jedna trzecia calkiem
    dobrego:
    http://allegro.pl/kontener-magazynowy-morski-6-m-now
    y-10400-netto-i1775086257.html

  • 5. Data: 2011-08-30 18:29:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

> [...]
    >
    > Cena za miesiąc najmu to jakieś 400zł, a ceny kupna są jakieś z kosmosu.
    > Obdzwoniłem 'wyggoglowane' firmy ale to jakiś towar deficytowy, a jak

    reszta jest tego troche i tansze:
    http://allegro.pl/kontener-morski-i1793755655.html

  • 6. Data: 2011-08-30 20:04:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "PiWa" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tak kombinowałem że kontener można potem opchnąć bez problemu, a garaż
    > to już niespecjalnie.

    kumpel taki garaz sprzedal bez problemu

    b.

  • 7. Data: 2011-08-30 20:07:15
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 20:29, ptoki pisze:

    > reszta jest tego troche i tansze:
    > http://allegro.pl/kontener-morski-i1793755655.html

    10k to bardzo dużo. Generalnie jest tego dość sporo ale na drugim końcu
    Polski, a ja we Wrocku potrzebuję, przecież 500km wieźć tego nie będę.
    Na alledrogo oglądałem i udało mi się jednego typa co za 3500 netto 4
    metrowy porządnie zdezelowany i zardzewiały we Wrocku jest w stanie
    puścić. Chociaż obdzwoniłem co się dało googlami wygrzebać to nie wiele
    udało mi się lokalnie aktualnego znaleźć.

    --
    PW

  • 8. Data: 2011-08-30 20:08:38
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-30 22:04, Budyń pisze:
    > Użytkownik "PiWa"<p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > kumpel taki garaz sprzedal bez problemu

    W sumie to tylko 1200 zeta z montażem i lepiej chyba tyle stracić jeżeli
    już niż pieprzyć się z kontenerem. Biorę już tą opcję pod uwagę.

    --
    PW

  • 9. Data: 2011-08-30 22:44:16
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik PiWa napisał:

    > W sumie to tylko 1200 zeta z montażem i lepiej chyba tyle stracić jeżeli
    > już niż pieprzyć się z kontenerem. Biorę już tą opcję pod uwagę.

    Jasne...
    Pisałem już wcześniej, ale coś nie poszło... bo w podróży teraz byłem.
    U mnie wystarczy klasnąć i krzyknąć 'garaż do sprzedania... okazja !' i
    kolejka się zaraz ustawia :-).
    Ja swój sprzedałem jak okazał się już niepotrzebny.
    Trzeba było tylko jako-tako utwardzić i na tą swoją glinę wyłożyłem trzy
    palety bloczków fundamentowych. Stanowiły prowizoryczną posadzkę.
    Przy wykańczaniu się je wymurowało na słupki pod taras, murki przy
    schodach i takie tam pierdoły.

    Nie ma so się bawić w kontenery... ;-)

    pozdr
    Robert G.

  • 10. Data: 2011-08-31 09:05:43
    Od: "****Einstein****" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witaj
    Ale co ty masz zamiar w nim np. grzać coby robolom było ciepło? Nie ma sensu
    kontenera kupować. Kup sobie garaż blaszany, masz do wyboru różne długości.
    Jak kupisz to masz najczęściej montaż i dowóz gratis. A potem chętnych na
    używkę jest wielu.