  • 1. Data: 2011-08-30 12:02:28
    Temat: Drogi transport kostki
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Wrocław:
    Rozglądam się zajkąś kostką granitową lub łupkiem na chodnik w ogrodzie
    i materiał wychodzi znacznie taniej niż transport (ze Strzegomia).

    Macie na to jakiś patent? :-)

  • 2. Data: 2011-08-30 12:14:41
    Temat: Re: Drogi transport kostki
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >Rozglądam się zajkąś kostką granitową lub łupkiem na chodnik w ogrodzie
    >i materiał wychodzi znacznie taniej niż transport (ze Strzegomia).

    Dogadać się z kimś z Twojej okolicy kto wozi ładunki w okolice Strzegomia i
    w drodze powrotnej mógłby wziąć kilka big-bagów kostki.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 3. Data: 2011-08-30 13:04:28
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sie, 14:02, "P" <d...@g...pl> wrote:
    > Wrocław:
    > Rozglądam się zajkąś kostką granitową lub łupkiem na chodnik w ogrodzie
    > i materiał wychodzi znacznie taniej niż transport (ze Strzegomia).
    >
    > Macie na to jakiś patent? :-)

    Tzn. ile wychodzi? I dokad? :) Srednio biora 3 pln / km, odemnie
    (gorny slask) do strzegomia jest 250km czyli za transport (chyba w
    obie strony licza?) 500 * 3 = 1500 pln. Na czteroosiowke wlazi 15t po
    250 pln = 3750 pln, na wanne 25t po 250 pln = 6250 pln. Czyli
    transport jednak znacznie tanszy od materialu :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-08-30 13:08:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sie, 14:14, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Dogadać się z kimś z Twojej okolicy kto wozi ładunki w okolice Strzegomia i
    > w drodze powrotnej mógłby wziąć kilka big-bagów kostki.

    Zapomnij - przeciez na tym transport polega ze wozisz w obie strony -
    ciezarowy nie robia pustych przebiegow spowrotem :) Jak ktos wozi cos
    do Strzegomia to prawdopodobnie ma juz na miejscu swoj sklad z kostka
    granitowa ;)

    Ale swoja droga dzieki za cynk - moj kumpel jezdzi dwa razy w tygodniu
    na Niemcy wlasnie A4 (do Strzegomia musialby odbic tylko 20km). Musze
    zagadac zeby ze swoim szefem pogadal, moze sie co jakis transport
    znajdzie miejsce na pare big bagow :) Tylko z rozladunkiem jest
    problem - bez HDS, z wysoka umieszczona skrzynia.. Recznie troche
    przesrane :) Przydalby sie widlak na miejscu jakis albo duza kopara z
    widlami :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-08-30 13:18:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    26g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]
    >na Niemcy wlasnie A4 (do Strzegomia musialby odbic tylko 20km). Musze
    >zagadac zeby ze swoim szefem pogadal, moze sie co jakis transport

    Ot to. Ja w maju położyłem kostkę betonowa niestety bo granit u nas na
    pomorzu drogo. A teraz złapałem kontakt z gościem który wozi odpady z
    produkcji okien PCV i bywa w okolicach Strzegomia. I jak teraz z nim gadałem
    to mówi że często bywa że ma miejsce na jednego/dwa bigbagi. Szkoda że w
    maju się z nim nie zgadałem.

  • 6. Data: 2011-08-30 13:25:37
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >problem - bez HDS, z wysoka umieszczona skrzynia.. Recznie troche
    >przesrane :) Przydalby sie widlak na miejscu jakis albo duza kopara z

    Musiałbyś dogadać się z kimś kto ma auto z hds u Ciebie na miejscu. Jak
    kumpel by wracał z trasy to zamawiasz tego z HDS i zdejmuje z kumpla
    ciężarówki Twój bigbag
    U nas ci z HDS ami biorą 10-20zł za zdjęcie jednej palety(jak gdzieś w
    pobliżu/ przy okazji oczywiście)
    U mnie to nie byłby kłopot bo niedaleko jest wytwórnia bloczków betonowych i
    tam często auta z HDS jeżdżą. A nawet sztaplarką by stamtąd podjechali jakby
    co.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-08-30 15:40:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sie, 15:25, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > tam często auta z HDS jeżdżą. A nawet sztaplarką by stamtąd podjechali jakby

    O. To jest pomysl. Z tym nie ma zadnego problemu - w zaprzyjaznionej
    hurtowni budowlanej maja nowke HDSa z wysiegiem chyba 12m, hurtownia
    500m odemnie wiec nie byloby z tym problemu :-) Choc wydaje mi sie ze
    bigbagi sa na paletach ? A jezeli nie to moze maja przynajmniej jakies
    "uszy" zeby je widlami z koparki sciagnac - byloby prosciej bo tirem w
    moja drozke ciezko sie wpakowac i kawalek trzebaby mniejszym autkiem
    przewiezc - najlepiej kopara :) Cos sie w kazdym razie wymysli zeby
    bylo taniej ;)
    pozdr.

    --
    Adam