  • 11. Data: 2011-08-31 09:20:18
    Temat: Re: kontener magazynowy/morski
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.08.2011 17:47, PiWa pisze:
    > Macie może pomysł gdzie można tanio we Wrocku lub okolicy kupić lub
    > wynająć kontener 4-6m magazynowy czy tam jak niektórzy określają morski?

    A może najpierw napisz, do czego ten kontener jest potrzebny? Bo może
    będzie jakaś tańsza/lepsza alternatywa np. namiot z demobilu ;)

  • 12. Data: 2011-08-31 09:36:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 30 Sie, 18:56, PiWa <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak kombinowałem że kontener można potem opchnąć bez problemu, a garaż
    > to już niespecjalnie.

    Dajesz ogloszenie i mozesz isc rozkrecac blaszaka bo zaraz ktos po
    niego zapuka :) Uzywane blaszaki schodza szybkoscia blyskawicy ;)
    Kupisz za 1,5k, sprzedasz za 800-900.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2011-08-31 16:44:57
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "PiWa" napisał w wiadomości grup

    >puścić. Chociaż obdzwoniłem co się dało googlami wygrzebać to nie wiele
    >udało mi się lokalnie aktualnego znaleźć.

    Zastanów się czy w ogóle potrzebny będzie kontener/blaszak. Ja tez jak
    kupiłem działkę to myślałem o kontenerze na czas budowy. Na szczęście nie
    zdążyłem kupić. Do ław, fundamentów, murów i więźby miałem ekipę która
    miała swój sprzęt i go zabierała(dwa busy, przyczepka) także wieczorem nic
    na budowie nie zostało. Dach robiła kolejna ekipa i tez po sobie sprzęt
    zwijali. W międzyczasie wstawili mi okna, drzwi i już barak ani kontener
    niepotrzebny bo mogłem swoje graty jak np. robiłem instalacje) trzymać w
    garażu w budowanym domu.
    Wykopy pod ławy zaczęli w październiku, okna miałem w luty wiec jeśli już to
    kontener byłby potrzebny na 4 miesiące. A w praktyce nie był potrzebny wcale

  • 14. Data: 2011-08-31 17:31:24
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-08-2011 o 18:56:06 PiWa <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak kombinowałem że kontener można potem opchnąć bez problemu, a garaż
    > to już niespecjalnie.
    Daj sobie spokój, ja też nad tym myślałem a przayjechała ekipa i sobie
    zbiła
    barak z desek, łacznie ze sławojką, także sam nic nie kupowałem, potem
    te deski zużyłem.
    --
    Pozdr
    JanuszK