eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieobliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma? › obliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma?
  • Data: 2019-01-11 12:18:56
    Temat: obliczenia przegrody - WUFI ktoś używał, ma, wie kto ma?
    Od: marios <d...@f...gd> szukaj wiadomości tego autora

    https://wufi.de/en/
    Wersja Pro - 2300 EUR/10y, 850/1y

    Potrzebuję obliczyć dyfuzję pary/punkt_rosy/magazynowanie wilgoci dla dwóch
    ścian (w dwóch różnych budynkach).

    Jest wersja bezpłatna czasowo i z ograniczeniami, nie wiem czy na nich się
    da - przy WUFI Plus Free pisze że nie ma obliczeń transportu wilgoci i
    magazynowania - czyli to o co mi chyba głównie biega.
    Na razie nie próbowałem nawet rejestrować się i instalować.

    Czy ktoś zna jakiegoś architekta/konstruktora z tym programem i gość ten
    mógłby mi to wyliczyć/dobrać materiał w jakiejś rozsądnej cenie?