  • 1. Data: 2012-05-21 11:10:11
    Temat: [odkurzacz centralny] czyszczenie rur
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Chciałem sobie orurowanie posklejać "na czysto". Jednak troche kurzu
    mi się dostąło w powierzchnie do klejenia.

    Jak to czyścić? Wystarczy przetrzeć szmatką do sucha czy jakimś
    denaturatem czy acetonem żeby potem elegancko się kleiło?

    bajcik

  • 2. Data: 2012-05-21 11:23:20
    Temat: Re: [odkurzacz centralny] czyszczenie rur
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-21 11:10, Krzysztof Garus pisze:
> [...]
    >
    > Jak to czyścić? Wystarczy przetrzeć szmatką do sucha czy jakimś
    > denaturatem czy acetonem żeby potem elegancko się kleiło?

    Ja odtłuściłbym to izopropanolem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-05-21 11:24:43
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 maja 2012 11:10:11 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:

    > Jak to czyścić? Wystarczy przetrzeć szmatką do sucha czy jakimś
    > denaturatem czy acetonem żeby potem elegancko się kleiło?

    Mi fachman sprzedal do kompletu klej + w takim samym opakowanku jakis rozpuszczalnik
    / aceton. Najpierw czyscisz nim, potem dopiero kleisz.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-05-21 12:03:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Garus wrote:
> [...]
    >
    > Jak to czyścić? Wystarczy przetrzeć szmatką do sucha czy jakimś
    > denaturatem czy acetonem żeby potem elegancko się kleiło?

    powinno sie kupić wraz z klejem oczyszczacz... :)

  • 5. Data: 2012-05-23 23:48:45
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof Garus <g...@g...com> napisał(a):

    > Chcia=B3em sobie orurowanie poskleja=E6 "na czysto". Jednak troche kurzu
    > mi si=EA dost=B1=B3o w powierzchnie do klejenia.
    >
    > Jak to czy=B6ci=E6? Wystarczy przetrze=E6 szmatk=B1 do sucha czy jakim=B6
    > denaturatem czy acetonem =BFeby potem elegancko si=EA klei=B3o?
    >
    > bajcik
    Podłączę się z trochę innym pytaniem. Jak się czyści po dziesięciu latach rury
    od odkurzacza centralnego od środka. Jakiś wycior jest i się go zasysa? tak z
    ciekawości popatrzyłem w rurę od zwykłego odkurzacza. Mocno syfilistycznie w
    niej było. Jak wsadziłem do wanny i przepuściłem wodę to czysta dłuższy czas
    nie leciała. Nigdy tego nie robiłem. Temat o czyszczeniu rur mnie zainspirował.

  • 6. Data: 2012-05-24 08:30:07
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-23 23:48, kogutek pisze:
> [...]
    > nie leciała. Nigdy tego nie robiłem. Temat o czyszczeniu rur mnie zainspirował.

    No ale przecież te rury od centralnego są tak zajebiste, że się nie
    brudzą! Nie ma takiej opcji. Koniec i kropka. ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-05-24 08:39:22
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-05-23 23:48, kogutek wrote:
> [...]
    > nie leciała. Nigdy tego nie robiłem. Temat o czyszczeniu rur mnie zainspirował.

    A czy te rury od centralnego odkurzacza to planujesz czyścić w jakimś
    konkretnym celu? Spojrzałem do wnętrza rury przy gniazku i może
    aseptyczna to ta rura nie jest, ale dramatu nie ma. Instalacja ma 9 lat.

    Piotrek

  • 8. Data: 2012-05-24 08:42:42
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-24 08:39, Piotrek pisze:
    > A czy te rury od centralnego odkurzacza to planujesz czyścić w jakimś
    > konkretnym celu? Spojrzałem do wnętrza rury przy gniazku i może
    > aseptyczna to ta rura nie jest, ale dramatu nie ma. Instalacja ma 9 lat.

    A nie mówiłem (pisałem)? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 9. Data: 2012-05-24 08:54:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-05-24 08:42, quent wrote:
    > A nie mówiłem (pisałem)? ;-)

    To pewnie zależy od użytych materiałów.

    Przy wycenie instalacji magicy od odkurzacza pytali się czy ma być tanio
    czy dobrze.

    Przy wyborze "tanio" dawali rok gwarancji na instalację. Przy wyborze
    "dobrze" dawali 3 lata gwarancji, co jeszcze udało mi się kolanem
    dopchnąć do 5 lat. Różnica w cenie była gdzieś około 20% o ile mnie
    pamięć nie myli.

    Piotrek

  • 10. Data: 2012-05-25 09:29:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 maja 2012 08:42:42 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > A nie mówiłem (pisałem)? ;-)

    Rury kanalizacyjne tez czyscisz u siebie regularnie co rok czy o co Ci chodzi bo nie
    kumam ? :)
    pozdr.

    --
    Adam