  • 1. Data: 2009-08-25 21:17:16
    Temat: odległość rury doprowadzającej powietrze
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    niedługo będę robił chudziaka, i w mam pytanie, w jakiej odległości od
    komina umieścić rurę doprowadzjącą powietrze do kominka? Z góry
    dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-08-26 05:45:27
    Temat: Re: odległość rury doprowadzającej powietrze
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Andrzej pisze:
    > Witam,
    > niedługo będę robił chudziaka, i w mam pytanie, w jakiej odległości od
    > komina umieścić rurę doprowadzjącą powietrze do kominka? Z góry
    > dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

    Ja dalem pod kominkiem. NIe widac i spelnia swoje zadanie.

  • 3. Data: 2009-08-26 05:48:15
    Od: slonko <s...@s...las.com>

    Andrzej pisze:
    > Witam,
    > niedługo będę robił chudziaka, i w mam pytanie, w jakiej odległości od
    > komina umieścić rurę doprowadzjącą powietrze do kominka? Z góry
    > dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

    Ja dalem pod kominkiem. Jakies 15 cm od sciany kominowej. NIe widac i
    spelnia swoje zadanie.

  • 4. Data: 2009-08-26 08:30:19
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Andrzej <c...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > niedługo będę robił chudziaka, i w mam pytanie, w jakiej
    > odległości od
    > komina umieścić rurę doprowadzjącą powietrze do kominka?

    W jak najmniejszej, najlepiej zerowej ;-)

    J.