  • 1. Data: 2009-08-25 21:01:42
    Temat: jeszcze raz prad budowlany
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    czy to prawda ze place miesiecznie za prad budowlany od kW z umowy
    niezaleznie od zuzycia, czy place jednorazowo od zamowinych kW

    chce potwierdzic czy 10 kW tego budowlanego wystarczy

  • 2. Data: 2009-08-26 01:12:58
    Temat: Re: jeszcze raz prad budowlany
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Sie, 23:01, bulba008 <b...@o...pl> wrote:
    > czy to prawda ze place miesiecznie za prad budowlany od kW z umowy
    > niezaleznie od zuzycia, czy place jednorazowo od zamowinych kW
    >
    > chce potwierdzic czy 10 kW tego budowlanego wystarczy

    10 kW wystarczy w zupełności. Można i mniej ale wtedy jest ryzyko, że
    prąd rozruchowy niektórych urządzeń (betoniarka, miksokret itp) może
    wywalać bezpieczniki.

    Na rachunku co miesiąc będą się pokazywać spore kwoty związane li
    tylko i wyłącznie z zamówionymi kW. Oprócz tego zapłacisz za zużycie
    (grosze w porównaniu) oraz jednorazowo za przyłączenie (od każdego kW)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-08-26 06:52:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    >tylko i wyłącznie z zamówionymi kW. Oprócz tego zapłacisz za >zużycie
    >(grosze w porównaniu) oraz jednorazowo za przyłączenie (od >każdego kW)

    Dlatego warto jak najszybciej zamienic na zwykła taryfę. U nas aby zamienili
    wystarczy się zameldować, gdzie indziej zamieniają od razu a jeszcze w
    innych miejscach muszą byc mury aby zamienili. Dowiedz sie u dostawcy
    energii co musisz zrobic aby otrzymać zwykła taryfę.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-26 15:50:17
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > 10 kW wystarczy w zupełności. Można i mniej ale wtedy jest ryzyko, że
    > prąd rozruchowy niektórych urządzeń (betoniarka, miksokret itp) może
    > wywalać bezpieczniki.

    Miksokrety są dziś z silnikami spaliowymi, betoniarka 100l ma silnik 1kW. Na
    współczesną budowę wystarczy 1 fazowe przyłącze 25A (6kW).

  • 5. Data: 2009-08-27 06:52:11
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Miksokrety są dziś z silnikami spaliowymi, betoniarka 100l ma silnik 1kW.
    > Na współczesną budowę wystarczy 1 fazowe przyłącze 25A (6kW).

    Agregaty tynkarskie sa niestety trójfazowe i spory prąd rozruchowy mają.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-08-27 14:13:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > U?ytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Agregaty tynkarskie sa niestety trójfazowe i spory pr?d rozruchowy maj?.

    U trzech znanych mi osób u kórych w ostatnim kwartale robiono wylewki lub tynki ekipy
    mialy agregaty spalinowe. Elektryczne byly w uzyciu lata temu.