  • 1. Data: 2009-08-25 19:18:42
    Temat: .Ogrodzenie
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    Na działce jeden bok w odległości 25 metrów od ściany domu przylega do
    ulicy nie planuje tą strona wjazdu na działkę.
    Chce ogrodzenie które nie tylko odgrodzi działkę od ulicy ale również
    odgrodzi hałas. Co zastosować?
    Ogrodzenie betonowe płyty słupki wysokości 2 metrów, czy siatka do
    której przyczepie matę wiklinową w obu wypadkach od strony działki chce
    posadzić tuje aby zrobić zielona ściane, a może wystarczy sama siatka i
    zielona ściana z tuji. Co radzicie

    Przemeq

  • 2. Data: 2009-08-25 19:50:15
    Temat: Re: .Ogrodzenie
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    Docelowo zapewne najlepsza bedzie siatka + zielona ściana. Zanim ta
    ściana urośnie trzeba dać jakąś osłonę. ja bym nie dawał ściany
    betonowej ze względu na niską estetykę.
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-26 06:54:26
    Od: Przemeq <p...@o...eu>

    adam pisze:
    > Docelowo zapewne najlepsza bedzie siatka + zielona ściana. Zanim ta
    > ściana urośnie trzeba dać jakąś osłonę. ja bym nie dawał ściany
    > betonowej ze względu na niską estetykę.
    > Adam

    Czyli zrobie tak dam siatkę i na nią drutem wiązałkowym mate z trzciny i
    czekać az tuje urosną.
    Ciekawi mnie jak duży hałas tuja wytłumi o 10% mniej czy więcej.

    Dziekuje za odzew
    Przemeq

  • 4. Data: 2009-08-26 07:22:48
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Chce ogrodzenie które nie tylko odgrodzi działkę od ulicy ale również
    > odgrodzi hałas. Co zastosować?
    > Ogrodzenie betonowe płyty słupki wysokości 2 metrów, czy siatka do

    Sprawdz, jakie ogrodzenia dopuszcza plan zagospodarowania. Niekiedy
    plot betonowy jest kategorycznie zakazany

    Ze wzgledu na wysokosc jedyne co jako-tako osloni cie od halasu
    to wysok, gesta roslinnosc. Moze cos na ten temat podpowiedza ci na
    pl.rec.ogrody. Tuje sa wrazliwe na np. obsikanie przez psa i moga usychac.

    pozdrawiam
    pluton