  • 21. Data: 2009-04-08 16:37:22
    Temat: Re: odroczony czas pracy - ustawianie konca
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Ja na to patrzę inaczej - prestiż mi zwisa, bo i wycieczek po domu nie
    oprowadzam :), a poza tym Miele jest raczej mało znaną marką i coś-niecoś
    wiedzą o niej najwyżej ludzie interesujący się tematem.
    Jeśli zaś chodzi o samochody - to i tu prestiż mnie nie pociąga, ale raczej
    luksus. Komfort jazdy jest w takim Mercu znacznie jednak większy, niż w
    Fordzie - bardzo bardzo znacznie. Nie wiem, czy aż 8-10 razy, jak cena, ale
    różnica jest dramatyczna. Niektórzy tylko za to gotowi są słono płacić.
    Zresztą Merc to chyba ostatnio nie jest najlepszy przykład, ze względu na
    awaryjność. A poza tym jest nieznośnie ostentacyjny...
    Powiedzmy więc - Lexus :)

    T.