  • 1. Data: 2009-04-03 17:28:52
    Temat: świerszcze w domu - problem
    Od: "Andrx" <a...@p...onet.pl>

    witam /
    otóż mam problem ze świerszczami w mieszkaniu /
    tj. mieszkanie na poziomie ziemi i przed zimą
    jakieś pierwsze sztuki musiały się dostać rurami /
    czy ktoś ma jakieś doświadczenia w pozbywaniu się
    tych mimo wszystko nieproszonych gości ? /
    szukalem troche w sieci, ale nie ma nic na temat walki z nimi
    w warunkach domowych /
    pozdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-04-03 20:38:44
    Temat: Re: świerszcze w domu - problem
    Od: "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl>

    Użytkownik "Andrx" napisał

    > otóż mam problem ze świerszczami w mieszkaniu
    > szukalem troche w sieci, ale nie ma nic na temat walki z nimi
    > w warunkach domowych /

    Stanowczo Gekon :)

    pozdrawiam

    dziobak

  • 3. Data: 2009-04-04 05:39:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dziobak" <dziobak-usun@hot..pl> napisał w wiadomości

    > Stanowczo Gekon :)

    kot wystarczy

  • 4. Data: 2009-04-04 13:01:13
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    no nie mogę..........
    dziobak, szerszeń, kot i gekon razem na jednego świerszcza ROTFL
    Jacek
    PS nie widzę innej metody niz chemia. Raid, albo inny muchozol i po
    świerszczach.

  • 5. Data: 2009-04-04 13:13:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PS nie widzę innej metody niz chemia. Raid, albo inny muchozol i po
    > świerszczach.

    nie no pewnie, wszystko sobie mozesz chemia wypsikac :)