  • 1. Data: 2009-05-24 12:18:11
    Temat: ogrzewanie podlogowe na scianie?
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    planuje w lazience montaz ogrzewania podlogowego w czesci lazienki, oraz na
    scianie prysznicowej - jako sciana grzejna i przy okazji ukryty grzejnik

    czy mozna to zrobic? na pudelkach DEVI jest wyraźnie napisane "wyłącznie na
    podłogę"

    jakie są przeciwskazania do polozenia takich elektrycznych mat na ścianę?

    pzdr

    Sebastian

  • 2. Data: 2009-05-24 18:10:26
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe na scianie?
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    basti78 napisał(a):
    > planuje w lazience montaz ogrzewania podlogowego w czesci lazienki, oraz
    > na scianie prysznicowej - jako sciana grzejna i przy okazji ukryty grzejnik

    Ciekawe, ciekawe...

    > czy mozna to zrobic? na pudelkach DEVI jest wyraźnie napisane "wyłącznie
    > na podłogę"
    > jakie są przeciwskazania do polozenia takich elektrycznych mat na ścianę?

    IMO? Zadne. :)

  • 3. Data: 2009-05-24 18:28:02
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Ja widzę tu pewien minus. Aby nie grzać niepotrzebnie ściany w głąb
    należałoby dać styropian na izolację, a jak na styropianie będzie się
    trzymać glazura?
    Jacek

  • 4. Data: 2009-05-24 19:01:56
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gvc2e5$2j1$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe, ciekawe...

    Popularne jakieś 50 lat temu, pomysł amerykański, zrealizowany gdzieniegdzie
    w Polsce (np. w Katowicach, pl. Grunwaldzki 8/10), również grzejniki w
    sufitach (ogrzwwanie wodne).
    Skutek średni, ściany brudziły się na potęgę.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2009-05-24 20:21:43
    Od: a...@g...com

    On 24 Maj, 14:18, "basti78" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > podłogę"
    >
    > jakie są przeciwskazania do polozenia takich elektrycznych mat na ścianę?

    Wlasnie "wynalazles" ogrzewanie scienne - nic nowego - wpisz ta fraze
    w google i dowiesz sie, ze jest, dziala, ludzie stosuja i polecaja :)
    Tylko ze to jest raczej stosowane jako wodne ogrzewanie, gdzie
    temperatury sa chyba duzo nizsze niz w matach elektrycznych - moze
    stad wlasnie problemy z brudzeniem sie scian o ktorych pisze
    przedpisca. Jezeli jednak bedziesz tam mial kafle - to nie widze
    zadnych przeciwskazan!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-05-25 07:03:40
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > stad wlasnie problemy z brudzeniem sie scian o ktorych pisze
    > przedpisca. Jezeli jednak bedziesz tam mial kafle - to nie widze

    byleby nic nie wieszać na tej ścianie ;)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-05-25 07:22:05
    Od: a...@g...com

    On 25 Maj, 09:03, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > byleby nic nie wieszać na tej ścianie ;)

    Bez kamerki termowizyjnej, tylko na podstawie zdjec instalacji, to na
    pewno kazda dziurka to sporo potu u wiercacego :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.