  • 1. Data: 2010-11-16 12:06:49
    Temat: okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl>

    Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.

    I ta okleina odspoiła się na brzegu drzwiczek, na rancie. Okleina stanowi
    całość, ale samo odspojenie widać, jest nieestetyczne i się powiększa.

    Czym się takie rzeczy przykeja?
    Kropelka pewnie nie, a jakie są trwałe kleje do tego? Lub czego innego
    powinienem użyć?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie

  • 2. Data: 2010-11-16 13:17:54
    Temat: Re: okleina - na brzegu drzwiczek czym przykleic
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Czesuaw P." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Drzwiczki z płyty MDF szafki kuchennej pokryte są jakąś powłoką, okleiną.
    >
    > Czym się takie rzeczy przykeja?

    U mnie pomógł Pattex super fix - nie jest to ideał wśród klei, ale
    zadziałał.
    Niezwykle ważne jest odtłuszczenie a potem docisk 8h
    oczywiśćie w taki sposób aby nie uszkodzić (delikatnej przezcież) okleiny

  • 3. Data: 2010-11-17 07:21:15
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja podklejałem Poxipolem przezroczystym dwuskładnikowym i trzyma ładnie już
    ponad rok. Po posmarowaniu trzeba docisnąć i zmyć nadmiar kleju szmatką
    namoczoną spirytusem i przykleić taśmą izolacyjną albo w jakiś inny sposob
    docisnąc na godzinę.
    Jacek